• ampjot

BIM JANUARI 2018

Woohooo skrev 2018-01-13 09:51:56 följande:

Hej vänner. Idag på BIM gjorde jag ett test. Det kom ett streck, ett mycket svagt, men ändå tydligare än jag någonsin fått. Det drar åt rött/rosa i färgen, och jag känner mig hyfsat säker på att det inte är ett spökstreck! Pojkvännen vågar inte bli övertygad.

Jag har försökt ta bild, men det är inte enkelt när det är så svagt. Ser ni dessa?

Jag hoppas för mig liv! <3

Ps. Jag ska göra ett till tänkte jag, ska jag ta redan imorgon eller vänta två dagar?

Jag ser svagt på båda! Testa imorgon eller måndagmorgon igen så får vi hoppas på tydligare :D
  • ampjot
    Woohooo skrev 2018-01-13 09:51:56 följande:

Hej vänner. Idag på BIM gjorde jag ett test. Det kom ett streck, ett mycket svagt, men ändå tydligare än jag någonsin fått. Det drar åt rött/rosa i färgen, och jag känner mig hyfsat säker på att det inte är ett spökstreck! Pojkvännen vågar inte bli övertygad.

Jag har försökt ta bild, men det är inte enkelt när det är så svagt. Ser ni dessa?

Jag hoppas för mig liv! <3

Ps. Jag ska göra ett till tänkte jag, ska jag ta redan imorgon eller vänta två dagar?

Har du ett digitalt skulle jag tagit ett sånt redan idag om du verkligen vill få det bekräftat :) Eftersom du är på BIM.
  • ampjot
    Woohooo skrev 2018-01-13 12:32:52 följande:

Woho! Så skönt att få det bekräftat.

Detta är vårt tredje riktiga försök, då vi prickat in ÄL och efter mensen kommit igång efter 2 år med spiral.

Har du haft några särskilda symptom föresten? :)
  • ampjot
    Ronjaelley skrev 2018-01-13 13:05:50 följande:

Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)

Har ni några symtom som har bim kring 20 januari??

Jag ska testa nästa vecka, har BIM på fredag. Har dessvärre inga direkta symptom, brukar alltid ha jätteont i brösten efter ägglossning men denna månad knappt öm. Kände en molvärk 5 dagar efter ÄL som ett band som drog längst ner i magen. Så jag kan inte direkt antyda på någon graviditet trots att vi prickade in ägglossning med clearblue test denna månad. Själv då? :)
  • ampjot
    Ronjaelley skrev 2018-01-13 15:21:50 följande:

Okej vad kul!

Jag har varit extremt trött efter äl, även haft ont i brösten redan innan äl som fortfarande är kvar dock avtagit mer. Har även haft molvärk sedan äl också.. så hoppas att de tagit sig. Vi har inte direkt legat på latsidan denna gång så vore egentligen konstigt om vi inte prickat rätt.. haha så hoppas på ett plus annars väntar vi o försöker tillhördes igen. Har du barn sedan tidigare? :D

Åh hoppas det går vägen! :) Inga barn sedan tidigare, detta är försök 3. Blir spännande för oss här om en vecka!
  • ampjot

Hej tjejer, måste rådfråga. Ni som har haft ömma bröst, känns det som träningsvärk? Jag har ikväll fått ont men bara runt om bröstvårtan typ som i bröstbenet att man skulle ha tränat vilket jag inte gjort. Känns så märkligt.

• ampjot
    Pasgetti skrev 2018-01-14 15:43:32 följande:

Skrev in mig själv i fel datum ser jag, gör ett nytt försök :)

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

När har du tänkt testa? :) Ser vi har samma datum. Jag har dock inga symptom alla förutom ?träningsvärk? i brösten. Får se om man håller ut tills BIM.
  • ampjot
    Lilj3 skrev 2018-01-14 06:42:48 följande:

Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.

Stort grattis :D
  • ampjot
    Pasgetti skrev 2018-01-15 06:02:03 följande:

Jag kommer nog inte kunna hålla mig till BIM, har dessutom en hel hög med extra känsliga test hemma hihi. Så börjar nog testa på onsdag :) Ang symptom så kände jag mig rätt illamående både igår och idag, innan jag skulle äta middag/frukost. Men så fort jag börjat äta har illamåendet försvunnit. Brukar inte känna så annars :)

Har också tidiga test så blir nog till att testa onsdag här med, svårt att hålla sig!
  • ampjot
    levisen skrev 2018-01-16 06:45:05 följande:

BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(

Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.

Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +

Jag testade också imorse dock med en testa tidigt sticka från babyplan har BIM på fredag men helt blankt. Har ett CB testa tidigt, tar de på fredag om inte mensen dykt upp..
  • ampjot
    levisen skrev 2018-01-16 19:20:49 följande:

Har exakt samma symptom som dig ! Mest av allt är den extremt svullna magen och "dunket" i kroppen när jag ligger ner. Har liksom svårt att "hålla in magen" när den är så svullen. Som om jag inte lyckats göra nummer två på flera dagar typ fast det är tvärtom :p

Negativt idag BIM -4 men lever på hoppet om att försöka plussa efter BIM istället.

Man går och resonerar heeela tiden med sig själv. "Nej vad trodde jag...? Jag är inte gravid", "JO! Jag är visst gravid? Varför inte !? Det känns ju så"

Scitzo med andra ord ;) !

Håller med er totalt, haha man kan gå från att känna något sen nää tror inte det. Jobbigt att invänta BIM samtidigt som man är rädd att mensen ska komma! Jag har BIM 19:e sen la jag in symptom i FLO appen om ömma bröst och vips så ändrade den till BIM 18:e.. Håller tummarna för oss :)
  • ampjot
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 06:00:21 följande:

Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september

Stort grattis :)
  • ampjot

Jag tog ett CB early imorse BIM 18-19:e. Syntes knappt något i vita rutan, early har ju bara ett lodrätt streck. Däremot syntes det när jag höll framför lampan. Någon som varit med om det tidigare? Är nästan hundra på att det är ett spök.

• ampjot
    Pasgetti skrev 2018-01-17 11:49:58 följande:

Jag har fått spökstreck av clearblue early förut och läst om andra som också fått det. Verkar vara vanligt med de testerna tyvärr :/

Ja det var de sannerligen för min mens kom nyss, så surt när man i 3 månaders tid prickat in ÄL. Men bara kämpa vidare.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018