BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Kul!! Tack :) :)
Som sagt... kunde inte hålla mig.....
1 testa tidigt och 1 digitalt efter att ha hållt urin 4-5 h. Bim -2
WOHO!!
Jag plussade igår :). Hur gammal e du å din partner, har ni försökt längeringa?
WOHO!! Grattis!!
Nu behöver jag verkligen några kloka huvudens råd!
Jag skriver min historia lite kort
Brukar ha regelbunden mens plus minus nån dag sådär som man kan ha.
Sen mens förra månaden men den kom 20/12.
Sen mens denna månad (bim mellan 20-23)
Brunaktig sparsam flytning mellan 19-22/1
Neg gravtest
Har känt molvärk och stick de senaste dagarna, annars ingenting.
Tog och köpte ÄL-test nu då smärtorna påminner mig om de jag brukar ha då jag förmodat jag haft ägglossning innan. Det visar detta resultatet. Jag har aldrig tagit ett sånt innan och har ingen erfarenhet alls, men läst mig till att vid pos ÄL ska strecken va lika starka eller kontrollstrecket tydligare än teststrecket.
Jag tolkar detta som pos, det är 3 min efter jag doppade det. Skulle ni göra det?
Är det ens möjligt att min ÄL är såhär sen? Flytningarna jag hade var inte ens lite färsk-blodiga utan bara bruna och möjligtvis lite ljus rosa sista dagen. Så känns orimligt att det var en mensblödning.
Hjälp! Blir inte klok på detta
Nu behöver jag verkligen några kloka huvudens råd!
Jag skriver min historia lite kort
Brukar ha regelbunden mens plus minus nån dag sådär som man kan ha.
Sen mens förra månaden men den kom 20/12.
Sen mens denna månad (bim mellan 20-23)
Brunaktig sparsam flytning mellan 19-22/1
Neg gravtest
Har känt molvärk och stick de senaste dagarna, annars ingenting.
Tog och köpte ÄL-test nu då smärtorna påminner mig om de jag brukar ha då jag förmodat jag haft ägglossning innan. Det visar detta resultatet. Jag har aldrig tagit ett sånt innan och har ingen erfarenhet alls, men läst mig till att vid pos ÄL ska strecken va lika starka eller kontrollstrecket tydligare än teststrecket.
Jag tolkar detta som pos, det är 3 min efter jag doppade det. Skulle ni göra det?
Är det ens möjligt att min ÄL är såhär sen? Flytningarna jag hade var inte ens lite färsk-blodiga utan bara bruna och möjligtvis lite ljus rosa sista dagen. Så känns orimligt att det var en mensblödning.
Hjälp! Blir inte klok på detta
Tack!! Helt ofattbart. Tror fortfarande inte på det.. och kommer nog inte tro på det förrän ul .
Köp en testa tidigt från CB. Den syntes tydligt direkt när min sticka från graviditetskollen.nu visade en svagsvag strimma.
Håller tummarna!!
Ja det är nog et pos äl test :) ibland kan ju också äl visa pos vid graviditet. Så jag skulle nog rekommendera ett till gravtest om jag nu inte förstod helt fel :)
Stort Grattis! Jag är 27 och min partner 31. Första graviditeten andra försöket. Enligt en app är bf 11/10 och är redan i v.5 (4+0). Själv då?
Oj, nu kan vi inte vara många kvar som går på nålar :) Grattis alla som plussat!!!!! Jag har BIM idag/imorgon. Tog ett test från RFSU imorse som var negativt. Vad är er åsikt om de vanliga testerna från RFSU? Är de tillförlitliga?