• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Ek90

Negativt gravtest med endast ett litet spökstreck idag och fortfarande starkt positivt ÄL-test. Så jag får väl helt enkelt ställa in mig på att min ÄL valde att skjutas massa veckor fram och försöka pricka den jag uppenbarligen har nu då(?). Eller att det ger utelag på mensen om den behagar dyka upp nån gång.

Man blir så trött på sin kropp ibland som ska hålla på och stöka! :((

• Meej

Idag kom en konstig klumpig mens, som inte alls rinner till som den brukar utan mer kommer när jag har gått på toaletten, men helt klart blod och inte bara uppblandade flytningar. Har aldrig varit med om något liknande och vet inte hur jag ska tolka det, men jag är ändå på något sätt glad att det händer något. Har gått över BIM men har bara testat negativt (utom ett möjligt svagt svagt pos på ett enda test) och den här osäkerheten och förvirringen har varit skitjobbig. Så nu vet jag i vilket fall och kan ta nya tag! Vi ses i nästa tråd! Lycka till ni som fortfarande har möjlighet i den här tråden!

• Ek90
    Meej skrev 2018-01-30 12:20:30 följande:

Idag kom en konstig klumpig mens, som inte alls rinner till som den brukar utan mer kommer när jag har gått på toaletten, men helt klart blod och inte bara uppblandade flytningar. Har aldrig varit med om något liknande och vet inte hur jag ska tolka det, men jag är ändå på något sätt glad att det händer något. Har gått över BIM men har bara testat negativt (utom ett möjligt svagt svagt pos på ett enda test) och den här osäkerheten och förvirringen har varit skitjobbig. Så nu vet jag i vilket fall och kan ta nya tag! Vi ses i nästa tråd! Lycka till ni som fortfarande har möjlighet i den här tråden!

Visst är ovissheten så påfrestande! Lycka till nästa månad, hoppas vi ses i en plus-tråd då :))
  • Emhy89

*Gnällvarning*

Det är så himla tärt detta. Negativt gravtest, ändå sitter jag och mår illa, hjärtklappning och molvärk i tjejmagen. Det här med att känna sig gravid i hela kroppen trots att man vet att så är inte fallet. Hopplöst. 

• Meej
    Emhy89 skrev 2018-01-30 14:45:56 följande:

*Gnällvarning*

Det är så himla tärt detta. Negativt gravtest, ändå sitter jag och mår illa, hjärtklappning och molvärk i tjejmagen. Det här med att känna sig gravid i hela kroppen trots att man vet att så är inte fallet. Hopplöst. 

Åh, jag vet! Det är väldigt uppgivet. Men du är inte ensam! Även om det inte hjälper särskilt mycket just i stunden..
  • Emhy89
    Meej skrev 2018-01-30 15:27:09 följande:
    Åh, jag vet! Det är väldigt uppgivet. Men du är inte ensam! Även om det inte hjälper särskilt mycket just i stunden..
    Tack snälla. Det är ändå skönt att inte vara ensam. Känner mig mndre misslyckad och okvinnlig då.
  • Ek90
    Emhy89 skrev 2018-01-30 15:33:12 följande:

Tack snälla. Det är ändå skönt att inte vara ensam. Känner mig mndre misslyckad och okvinnlig då.

Verkligen inte ensam! Och man FÅR gnälla över det, nästan huuur mycket man vill tycker jag :) bättre att ventilera än att bara vända det inom sig. Jag har gnällt högt för mig själv hemma hela dagen xD jäklar skitkrångel rent ut sagt
  • Emhy89
    Ek90 skrev 2018-01-30 16:22:40 följande:
    Verkligen inte ensam! Och man FÅR gnälla över det, nästan huuur mycket man vill tycker jag :) bättre att ventilera än att bara vända det inom sig. Jag har gnällt högt för mig själv hemma hela dagen xD jäklar skitkrångel rent ut sagt
    Eftersom jag fick operera bort en äggledare akut pga utomkvedes i slutet av december också så känns varje liten smärta i magen som att "jaha, ny ryker andra äggledaren också" trots att jag inte ens är gravid liksom. Katastroftankar delx.UUUUUUSCH
  • Lantisbarn
    Sooli skrev 2018-01-30 08:06:16 följande:

Tråkigt! Har ni försökt så länge är det dags för hjälp. Något som hjälpt många som försökt länge är lchf. Ett tips annars. Lycka till i fortsättningen!

Tack för tips vi är ni på vänte listan dock 3 månaders väntetid ska prata med annan klinik i morgon o se vad de erbjuder.
  • Sooli
    Emhy89 skrev 2018-01-30 14:45:56 följande:

*Gnällvarning*

Förstår precis! Så jobbigt!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018