• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Mudcakemonster
    SugarSugar skrev 2018-01-29 19:19:28 följande:

Oj, nu kan vi inte vara många kvar som går på nålar :) Grattis alla som plussat!!!!! Jag har BIM idag/imorgon. Tog ett test från RFSU imorse som var negativt. Vad är er åsikt om de vanliga testerna från RFSU? Är de tillförlitliga?

Jag har bim på onsdag :) Hoppas vi alla som är kvar får ett plus. Jag undrar samma sak. Tog ett lite billigare test igår och det var negativt. Vet inte när jag vågar testa igen. Tog det med kvällsurin.. kanske man borde försöka igen ikväll?
  • citrongräs

Jahapp, bruna flytningar idag på BIM-2. Mensen kommer väl vilken dag som helst då börjar bli så trött på det här!

• SofiaS95

Hur fungerar det egentligen....fick väldigt sen ÄL, betyder det att jag automatiskt har BIM mycket senare? Har tidigare haft lutealfas på 13+-1 dag

• SugarSugar
    Mudcakemonster skrev 2018-01-29 19:28:24 följande:

Jag har bim på onsdag :) Hoppas vi alla som är kvar får ett plus. Jag undrar samma sak. Tog ett lite billigare test igår och det var negativt. Vet inte när jag vågar testa igen. Tog det med kvällsurin.. kanske man borde försöka igen ikväll?

Ja, är det kanske värt att köpa dyrare test? Jag ska försöka hålla mig till imorn bitti eller t o m i övermorgon om inte mensen hunnit komma. Morgonurin är ju bäst, klarar du av att hålla dig till dess? :)
  • SugarSugar
    citrongräs skrev 2018-01-29 19:33:13 följande:

Jahapp, bruna flytningar idag på BIM-2. Mensen kommer väl vilken dag som helst då börjar bli så trött på det här!

Men då :( Det här är mitt första riktiga försök men skyddade mig inte i nov (Hade ingen koll på ÄL) och blev sååå ledsen när mensen kom precis innan nyår..... hur många gånger har ni försökt?
  • citrongräs
    SugarSugar skrev 2018-01-29 19:41:48 följande:

Men då :( Det här är mitt första riktiga försök men skyddade mig inte i nov (Hade ingen koll på ÄL) och blev sååå ledsen när mensen kom precis innan nyår..... hur många gånger har ni försökt?

Tack! Vi har försökt ca ett halvår så det är ju inte så länge men blir ju lätt knäpp ändå på detta. Ett missfall har vi fått under den tiden (och vi har ett barn sen innan) så bevisligen kan det ju fungera. Så frustrerande när det inte gör det igen bara!

Får ladda om igen bara hoppas det går bättre för dig och er andra som är kvar!
  • Mudcakemonster
    SugarSugar skrev 2018-01-29 19:37:19 följande:

Ja, är det kanske värt att köpa dyrare test? Jag ska försöka hålla mig till imorn bitti eller t o m i övermorgon om inte mensen hunnit komma. Morgonurin är ju bäst, klarar du av att hålla dig till dess? :)

Hahha svar: nej :) testade nyss. Och negativt såklart. Nu skall jag hålla mig till bim på onsdag. Ingen känning av mens ännu så det är ju bra i alla fall.
  • TouchOfRed

BIM -4 Idag. Testade med RFSU testa tidigt i morse, helt blankt test....Så det är nog bara att invänta mensen då :(

• Mudcakemonster
    TouchOfRed skrev 2018-01-29 22:48:28 följande:

BIM -4 Idag. Testade med RFSU testa tidigt i morse, helt blankt test....Så det är nog bara att invänta mensen då :(

Ge inte upp ännu. Först när mensen kommer. Hopp finns alltid. Det är få som plussar innan bim.
  • MammaTillTvå90

Har Bim imorgon. Kan ha idag också.. brukar diffa 1-2 dagar.

Har hög temp på morgonen..

Mensvärk som kommer och går. Igår kväll var det nästan så att jag behövde gå och spy för att jag mådde så illa.

Brukar vanligtvis få Spottings några dagar innan mens men nu är det typ torrt och ibland kommer det vita flytningar..

Svettas som en gris mellan varven.

Ska köpa ett test idag och testa mig imorgon bitti.

Kan mycket väl vara så att jag inbillar mig, har hänt förr :,D

Svar på tråden BIM JANUARI 2018