• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • MammaTillTvå90
    SugarSugar skrev 2018-01-29 19:19:28 följande:

Oj, nu kan vi inte vara många kvar som går på nålar :) Grattis alla som plussat!!!!! Jag har BIM idag/imorgon. Tog ett test från RFSU imorse som var negativt. Vad är er åsikt om de vanliga testerna från RFSU? Är de tillförlitliga?

Jag har tidigare fått pluss på rfsu och negativt på digitalt, mensen kom en dag senare så jag skulle tippa på att rfsu inte var tillförlitligt den gången.. jag testar aldrig mer med rfsu efter det..
  • Lantisbarn

I morse kom mensen känns så hopplöst o är så less. Vi har försökt så länge.. (sep 2016) detta tär på mig så mkt.. Både denna månad o förra fick jag ett svagt pluss. Svagt men tydligt så man såg utan problem. Men 1 lr 2 dagar senare kommer mensen. Pluss att vi har två missfall i bagaget som vi fått i vecka 7-8 under dessa år/månader av försök. Nu blire o söka hjälp. Hoppas ni andra plussar som inte nått bim än.

• Sooli
    Lantisbarn skrev 2018-01-30 07:14:46 följande:

I morse kom mensen känns så hopplöst o är så less. Vi har försökt så länge.. (sep 2016) detta tär på mig så mkt.. Både denna månad o förra fick jag ett svagt pluss. Svagt men tydligt så man såg utan problem. Men 1 lr 2 dagar senare kommer mensen. Pluss att vi har två missfall i bagaget som vi fått i vecka 7-8 under dessa år/månader av försök. Nu blire o söka hjälp. Hoppas ni andra plussar som inte nått bim än.

Tråkigt! Har ni försökt så länge är det dags för hjälp. Något som hjälpt många som försökt länge är lchf. Ett tips annars. Lycka till i fortsättningen!
  • carnations
    Lantisbarn skrev 2018-01-30 07:14:46 följande:

Jag beklagar <3
  • Emhy89

BIM +1 idag. Ingen mens och neg på predictor early. Bara att invänta mens och testa i februari då..

• Sooli
    Emhy89 skrev 2018-01-30 08:52:51 följande:

BIM +1 idag. Ingen mens och neg på predictor early. Bara att invänta mens och testa i februari då..

Hoppas testet visade fel!
  • carnations

Hur räknar ni er luthealfas? Fick positivt ÄL-test 13/1 och mens idag 30/1. Jag vet ju inte exakt när eller om ägget släpptes.

• MissKelli
    carnations skrev 2018-01-30 09:42:55 följande:

Hur räknar ni er luthealfas? Fick positivt ÄL-test 13/1 och mens idag 30/1. Jag vet ju inte exakt när eller om ägget släpptes.

Går inte att veta säkert när man inte tempar. Men utgå från att ÄL var 14/1. Då är din lutealfas 15/1-29/1. Så 15 dagar :)
  • carnations
    MissKelli skrev 2018-01-30 09:59:43 följande:

Går inte att veta säkert när man inte tempar. Men utgå från att ÄL var 14/1. Då är din lutealfas 15/1-29/1. Så 15 dagar :)

Tack! Så jag räknar alltså bara till dagen före mens?
  • MissKelli
    carnations skrev 2018-01-30 10:02:38 följande:
    Tack! Så jag räknar alltså bara till dagen före mens?
    Japp. Dagarna mellan ÄL och mens. Mensens första dag är första dagen på en ny cykel och räknas inte med :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018