BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Äl+8 idag. Känner verkligen en massa, aldrig känt såhär någon annan månad faktiskt. Haft molvärk sedan äl-dagen, andra månader har inte molvärk/mensvärken börjat fören några dagar innan mens. Är jag inte gravid nu så måste det vara något allvarligt fel på mig haha! Tänkte ta ett första test på måndag. Ska vara hemma på nyår och mysa med gubben bara så behöver inte veta inför nyårskvällen om jag kan dricka eller ej. Håll tummarna för mig att det tagit sig nu!! Fjärde försöket nu med ett missfall i bagaget.
Äl+8 idag. Känner verkligen en massa, aldrig känt såhär någon annan månad faktiskt. Haft molvärk sedan äl-dagen, andra månader har inte molvärk/mensvärken börjat fören några dagar innan mens. Är jag inte gravid nu så måste det vara något allvarligt fel på mig haha! Tänkte ta ett första test på måndag. Ska vara hemma på nyår och mysa med gubben bara så behöver inte veta inför nyårskvällen om jag kan dricka eller ej. Håll tummarna för mig att det tagit sig nu!! Fjärde försöket nu med ett missfall i bagaget.
För övrigt så schasade jag just iväg sambon till duschen (trots att han duschade igårkväll) för att han luktade surtvätt.. igen.. haha fan känner mig som en hemsk jävla ragata xD luktsinnet är fan kaos!
Hej alla :)
Har ev BIM den 5 januari -18, har mått väldigt konstigt sen strax efter jag misstänkte ägglossning, de senaste dagarna har jag varit illamående speciellt om jag sitter rakt upp, har fått lägga mej raklång i soffan/sängen för att försöka få det till att stanna till enbart illamående och har molvärk i ?tjejmagen?, är rosig ibland om kinderna. Jo, min man irriterar mej som fan, vill bara strypa honom :(.
Vi har försökt sedan slutet av okt -15, har 2 tidiga missfall samt ett MA i september-oktober -16, har fått sluta tillfälligt med en medicin för att se om den är boven till att jag har högre prolaktin-värden, vi får ingen vidare hjälp förrän det med medicinen är utrett.
Hoppas på att vi alla får glada besked nu i januari :)
Åh, jag beklagar, vad tråkigt för er Jag plussade 8 december och fick missfall fem dagar senare. Så jag fick också hoppa hit..
Nu får vi hoppas på en höstbebis!
Första dagen i går av raden ?nu kan det kanske bli en bebis om vi gökar? ???????????? hahaha
Åh lucka tillhåller tummarna ! Är också inne på fjärde försöket med ett missfall från första försöket... har ni bebis sen innan eller ör de första ? Håller tummarna för att december/januari är våran tur och alla andra som hoppas här inne <3
Konstig fråga kanske.. men är det någon här som upplevt smärta i tjejmagen under sex i samband med äl?
Vad tror ni om det här? BIM -2. Svagt, men visst är det två streck?!!
Andra bilden!