BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Någon som ser något? Jag är ganska tidig tror jag, vet inte när jag ska ha mens då jag slutade med provera för över 3 veckor sen och borde fått mensen efter några dagar max men den kom aldrig.
Har mått illa i två dagar och inte kunnat äta ordentligt på 3 dagar. Vi är flera som tycker oss se streck på alla jag tagit men svårt att få med på bild.
Hmmm.... Jag vill säga ja, men jag ser inget på just detta
Någon som ser något? Jag är ganska tidig tror jag, vet inte när jag ska ha mens då jag slutade med provera för över 3 veckor sen och borde fått mensen efter några dagar max men den kom aldrig.
Har mått illa i två dagar och inte kunnat äta ordentligt på 3 dagar. Vi är flera som tycker oss se streck på alla jag tagit men svårt att få med på bild.
Memlan; jag ser något på den övre bilden! Ta ett nytt om två dagar så tror jag det kommer vara tydligt :)
Själv är jag på ÄL+8. Nu börjar de här dagarna då jag tenderar att överanalysera allt *suck*. Brösten har ömmat från ägglossning och gör det fortfarande, i vanliga fall går ömheten ner och försvinner några dagar innan mens. Känner stickningar och molande från livmodertrakten. Orkar inte tolka in så mycket i det för jag har varit övertygad förr och det har inte vart nåt sååå... men lär testa första gången på måndag i alla fall.
Har skapat en tråd för oss som önskar ett syskon till våra små <3
Fick min mens idag trots att den skulle komma 2/1 men hoppas på ÄL i januari denna gången! Håller tummarna för allihopa, nytt år nya möjligheter!
Fick min mens idag trots att den skulle komma 2/1 men hoppas på ÄL i januari denna gången! Håller tummarna för allihopa, nytt år nya möjligheter!
Hej, jag går gärna med där, vad heter den?
Jag var med i både dec tråden och hette där anonym(försöktsenmaj) och gruppen Bim 24/12.
Skönt att vädra lite tankar ibland!