• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Matildalinea
    Emselie skrev 2017-12-30 08:49:12 följande:

Tack kära du!<3 Fick också missfall i första försöket, även om det var lite kämpigt att ta sig igenom så var det ett gott tecken också, då visste vi ju att jag kunde bli gravid åtminstone. Alltid något positivt haha. Det är första barnet för oss. För er också?

När har ni BIM? :)

Precis samma här, och det ör som du säger. Vi kan iaf bli gravida :)

Japp första barnet, längtar såååå...

Tror jag har bim 8/1 eller möjligtvis 9e det beror på min cykel,om den är 27 eller 28 dagar. Efter MF har den varit 27 dagar sp gissar på 8e :)
  • Ereya
    citrongräs skrev 2017-12-30 15:14:03 följande:

Memlan; jag ser något på den övre bilden! Ta ett nytt om två dagar så tror jag det kommer vara tydligt :)

Själv är jag på ÄL+8. Nu börjar de här dagarna då jag tenderar att överanalysera allt *suck*. Brösten har ömmat från ägglossning och gör det fortfarande, i vanliga fall går ömheten ner och försvinner några dagar innan mens. Känner stickningar och molande från livmodertrakten. Orkar inte tolka in så mycket i det för jag har varit övertygad förr och det har inte vart nåt sååå... men lär testa första gången på måndag i alla fall.

Håller tummarna! Jag testade negativt både ÄL +10 och 12...så testa inte för tidigt.
  • Ereya

Ni med ÄL runt 18/12? Hit me med era symptom och testresultat :-*

• Ellen92

Hänger på denna tråden jag med!

Har bim 6/1 Och fick en tunn blödning idag som som sedan avtog. Hoppas det var en nidblödning :)

• Alltidvi

Vilken ÄL+ dag är du på ?

Alltså hur många dagar efter ÄL?

Kanske kanske kan ana ngt på en av dina bilder, hoppas på d bästa <3 :)

Memlan skrev 2017-12-30 14:47:40 följande:

Någon som ser något? Jag är ganska tidig tror jag, vet inte när jag ska ha mens då jag slutade med provera för över 3 veckor sen och borde fått mensen efter några dagar max men den kom aldrig.

Har mått illa i två dagar och inte kunnat äta ordentligt på 3 dagar. Vi är flera som tycker oss se streck på alla jag tagit men svårt att få med på bild.

• Ellen92
    Memlan skrev 2017-12-30 14:47:40 följande:

Någon som ser något? Jag är ganska tidig tror jag, vet inte när jag ska ha mens då jag slutade med provera för över 3 veckor sen och borde fått mensen efter några dagar max men den kom aldrig.

Har mått illa i två dagar och inte kunnat äta ordentligt på 3 dagar. Vi är flera som tycker oss se streck på alla jag tagit men svårt att få med på bild.

Jag tycker man kan se lite svagt på första bilden! :)
  • SofiaS95

Usch va jobbigt att vänta på bim som är på onsdan eller torsdan. Har haft jätte ont i brösten men tyvärr har det avtagit lite. Samtidigt har jag stickningar med jämna mellanrum nere i magen... Troligtvis inbillning bara, och bara mensvärk innan mens

• Memlan

Åh vad spännande att ni också ser! Här är en oredigerad bild från idag med testlagrets test :)

Har som sagt ingen som helst aning om när jag hade ÄL eller när jag har BIM :)

• Ellen92
    Memlan skrev 2017-12-30 23:42:03 följande:

Åh vad spännande att ni också ser! Här är en oredigerad bild från idag med testlagrets test :)

Har som sagt ingen som helst aning om när jag hade ÄL eller när jag har BIM :)

Ta ett nytt test imorgon bitti och lägg upp, spännande :) :)
  • Memlan

Har har faktiskt ingen aning om när jag haft ÄL eller när jag har beräknad mens.

Lång historia kort så har min sambo precis opererats för att återställa en stelerisering och samma helg som han hade opererats så slutade jag med provera som jag ätit i nästan 3 månader konstant för att slippa mensen (problem med starka menssmärtor). Jag slutade med tabletterna den 10/12 alltså för snart 3 veckor sen och mensen dök aldrig upp som skulle komma efter några dagar max.

Ett par dagar efter jag slutat fick jag nästan vita flytningar men annars inget avvvikande.

Jag och sambon började ha sex igen den 18e och har haft sex nästintill varje dag sen dess, han gav positivt utslag på spermieprov häromdagen så operationen har lyckats, men nu har jag ont i magen, mår illa och är super trött och tycker mig se svaga, svaga streck på testen även om det är tidigt.

Så frågan är om jag fick ägglossning istället för mens efter provera (har inte haft problem med ÄL eller så innan jag började med provera, åt det endast för att slippa blödningar) och att det tog sig på en gång isåfall?

Alltidvi skrev 2017-12-30 23:14:57 följande:

Vilken ÄL+ dag är du på ?

Alltså hur många dagar efter ÄL?

Kanske kanske kan ana ngt på en av dina bilder, hoppas på d bästa <3 :)

Svar på tråden BIM JANUARI 2018