BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej!
Hoppar in här igen.
Plussade den 11 december men fick missfall nu i veckan. Tråkigt, men kände det nästan på mig eftersom jag plussade först på BIM+2. I mina friska graviditeter har jag alltid plussat på BIM men vid mitt förra missfall 2013 plussade jag också efter.
Nåja, nu är jag tillbaka här och följs gärna. Hoppas på BIM i slutet av januari men det kan en ju inte veta helt säkert efter MF. Köpt natural cycles och börjat tempa idag för att få ett humm om när ägglossning äger rum. Någon annan som använder sig av det? Hur tycker ni det funkar?
Lycka till alla!:)
Hallå!
Jag har varit fri från p-piller i drygt två år, skaffade förhållande och började med piller igen. Åt dom i lite över två månader och jag hade mens varje dag så vi sa att vi slutar med dom sä vi kan börja ha sex igen.
Vet inte riktigt när jag ska ha mens men har fyllt i appen som ?vanligt? och mensen ska komma runt den 7/1.
Vi hade sex någon gång under tiden jag hade p-piller men haft det mer nu när jg slutat. Oskyddat sex.
Jag har nu under en veckas tid varit så fruktansvärt uppblåst och gasig och de senaste tre dagarna haft sån hemsk halsbränna, har även fått plötsliga illamåenden på kvällarna. Vi vill, trots att det är tidigt, mer än gärna ha barn och jag hoppas att det är något pågång. Vad tror ni, kan det redan kännas att man är gravid trots att det bara gått två veckor sen vi verkligen började ha sex på riktigt?
SOLKLART PLUS!!! Åh så roligt, grattis! Fasen också, nu måste nog jag testa imorgon också på ÄL +12!!!
Grattis!! Vad underbart <3
Ja, jag är också med lite överallt. Håller tummarna för er!!! Du får berätta sen hur det gick. Ska du verkligen ge upp ännu? Många får ju positivt först på BIM, och läste någonstans att 99% av alla som är gravida testar positivt på ÄL +14 så om du inte har passerat det datumet ännu så kan det ju vara värt att ta ett test då. Jag tog test på ÄL +7 imorse och det var blankt...Tyvärr. Men har nog lite för bråttom.Wow, det är ett +! Stort grattis
Hej!
Hoppar in här igen.
Plussade den 11 december men fick missfall nu i veckan. Tråkigt, men kände det nästan på mig eftersom jag plussade först på BIM+2. I mina friska graviditeter har jag alltid plussat på BIM men vid mitt förra missfall 2013 plussade jag också efter.
Nåja, nu är jag tillbaka här och följs gärna. Hoppas på BIM i slutet av januari men det kan en ju inte veta helt säkert efter MF. Köpt natural cycles och börjat tempa idag för att få ett humm om när ägglossning äger rum. Någon annan som använder sig av det? Hur tycker ni det funkar?
Lycka till alla!:)
Jag har också helt konstiga drömmar och fartfyllda är dem, alltid spring någonstans, åka turistbuss eller bussen till jobbet ute i bushen (bodde i tropikerna i ett år drygt) med gamla jobbkompisar och resesällskap och gud vet allt... Var ju helt slut när jag vaknade, och har inte riktigt känt mig utvilad de senaste dagarna.
Jag har BIM 2/1. Molar mycket kvällstid, inte annars. Trött och illamående på kvällarna runt nio, väldigt väldigt tunga och onda bröst, alltså det känns varenda minut, jag kan inte låta bli att känna av det var jag än går. Hur bröstvårtorna skaver mot sportbehån (provade vanlig behå igår och ville grina)... De brukar ömma lite innan mens men detta har hållit i sig sedan julaftonsmorgonen och blir bara värre och värre. Väldigt hormonell och uppsvälld och har gått upp lite i vikt (1.5 kg) trots att jag gått på dass tre gånger idag hahahaha :) Man letar ju symptom fast man inte vill!
Jaa mina bröst känns litw konstig också, obekväm på nåt sätt. Men försöker inte tänka så mycket på det haha.. uppsvälld blir jag alltid innan mens och pms som fan. Min förra graviditet så hade jag väldigt mycket lotion flytningar, men inga såna än så länge. Men de kom några dagar innan bim.
Jag är expert på att leta symtom xD
Hallå!
Jag har varit fri från p-piller i drygt två år, skaffade förhållande och började med piller igen. Åt dom i lite över två månader och jag hade mens varje dag så vi sa att vi slutar med dom sä vi kan börja ha sex igen.
Vet inte riktigt när jag ska ha mens men har fyllt i appen som ?vanligt? och mensen ska komma runt den 7/1.
Vi hade sex någon gång under tiden jag hade p-piller men haft det mer nu när jg slutat. Oskyddat sex.
Jag har nu under en veckas tid varit så fruktansvärt uppblåst och gasig och de senaste tre dagarna haft sån hemsk halsbränna, har även fått plötsliga illamåenden på kvällarna. Vi vill, trots att det är tidigt, mer än gärna ha barn och jag hoppas att det är något pågång. Vad tror ni, kan det redan kännas att man är gravid trots att det bara gått två veckor sen vi verkligen började ha sex på riktigt?
Välkommen in i gänget! Vi är rätt många här inne som går och väntar på att kunna testa. Normalt brukar vara att testa sig två dagar innan beräknad mens, allra helst på dagen man får mens men hur lätt är det när det kliar i fingrarna och hjärnan hehe. Då man samtidigt veeeet att man prickade ägglossningen!
Hur gammal är du/ni?
Själv är jag snart 25.
Nu börjar ägglossningen snart komma. Stegringen är på g, inte riktigt ännu. Hoppas på två starka streck imorhon så får vi köra fullt ut. Ska ha äl 1/1 enligt NC. Grattis till alla som plussat!!!
Haha! Jag fick vackert be min sambo att gå och tvätta håret och skäggstubben innan han kom och lade sig i förrgår för att han luktade typ... Surtrasa! Hahaha! Han bara åh nej du måste verkligen vara gravid (alltså vi försöker inte och har ingen brådska och har en tvåmånadersresa inbokad om tre veckor). Men blir det ett plus den här månaden så får vi se hur långt vi tar oss! Hoppas!