BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Och nu var det inte meningen att citera ditt inlägg på just den texten ovan, haha, skulle ju även skriva att jag fick tidigt missfall förra månaden så jag är i en liknande sits! :) verkar ha fått längre cykel efter missfallen? Ca 30+ dagar, har alltid haft 28 förut. Nån fler som fått liknande?
Spännande!!
Då har vi äl rätt nära varandra. Jag tror min är på nyår!
Min sambo är 30 och jag 23.
Jag har både natural cycles och Life.
Life stämmer inte riktigt på mig.. Vet inte riktigt varför men det känns som natural cycles är mycket bättre. Den har stämt exakt VARJE månad. Lite coolt
Ibland har jag också haft det, men vad jag har förstått som uteblir ägglossning någon gång om året, kanske det?
Ja, jag håller med! Jag blev sjukt depp efter mitt missfall men... Nu vet jag att det går vilket gör mig ännu mer taggad!
Hej hej, jag hoppar också in! Får hjälp med stimulerad ÄL genom tabletter för att min kropp inte fixar det själv. Tredje omgången med dessa tabletter nu, första gången fick jag inget ägg som mognade, andra gången fick jag min allra första ägglossning (yay!) men mensen kom tyvärr. Nu på tredje omgången har man sett på ultraljud att jag har två stycken äggblåsor på g och någon av dem kan släppa nu kring jul... spännande! Vet därför inte riktigt ÄL-datum, men borde vara runt 23 dec (om allt funkar) och då BIM runt 5 jan.
Håller tummarna för många januari-plus!!
Hade inte tänkt använda ÄL test nu men hittade ett överblivet test till CB digital-hylsan i badrumsskåpet och fick glad gubbe! Så ägglossning typ i morgon då i stället för på julafton :) blir till att förföra mannen senare ikväll då haha
Hej tjejer,
Nu peppar vi varandra!!
Smyger in här, mensen har inte dykt upp än men den lär väl göra det närsom. Beroende på när den väljer att dyka upp har jag BIM mellan 20-23 januari :)