BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Ja just d för det finns absolut inga andra ursäkter varför man inte dricker.......
Man måste inte dricka, är man vuxen bestämmer man sånt själv utan konstigheter vad har det med att bli påkommen att göra ?
Du kanske borde tänka om, speciellt när man testar sig och får ett positivt gravtest och väl medveten om sin graviditet.
Nej jag skojar faktiskt inte. För att inte bli påkommen på en nyårsfest så kommer jag ta mig ett glas bubbel. Kommer då vara i v.3 om det är positivt och då ligger ynglet i gulesäcken och kommer inte till skada så tidigt. Tro mig! Många vet inte ens om att de är gravida och har gjort rejäla fyllor innan de visste om att det varit gravida! Ingen fara på taket som sagt!
Jag är på femte barnet, fjärde försöket. Visst känns det seeegt. Jag har BIM senast 21/1.
Min trea kom till direkt, fyran på försök nr 3. Fyra graviditeter i rad, inga missfall. Jag blev så förvånad när jag fick missfall nu i december, trots att jag vet att jag ligger illa till pga av ålder (fyller 41 om 5 mån).
Man tror ju att allt ska gå smidigt och lätt för att det gjorde det med de andra barnen.
Men nu hoppas vi på septemberbebis! Vi slipper ju i alla fall vara höggravida under sommaren!
Ja just d för det finns absolut inga andra ursäkter varför man inte dricker.......
Man måste inte dricka, är man vuxen bestämmer man sånt själv utan konstigheter vad har det med att bli påkommen att göra ?
Du kanske borde tänka om, speciellt när man testar sig och får ett positivt gravtest och väl medveten om sin graviditet.
Jag dricker sällan. Max ett glas vin var tredje månad och om jag då tar ett glas bubbel vid nyår gör som sagt inget. Det är inte så att jag dricker regelbundet och mkt. Självklart kommer jag avstå alkohol framöver. Tur att man är vuxen och får bestämma själv!
Var tillexempel onykter på min bröllopsfest omedveten om att jag var gravid. Ut kom världens friskaste lilla tjej. Sköter man sig resten av graviditeten med kost och träning så anser jag att ett bubbel eller ett glas vin på nyår i v.3 ingen livsfara för ?ynglet?.
Det borde den absolut :) imorgon eller i övermorgon
Önskar dig massa lycka till <3
Vi är faktiskt på första försök efter att ha avslutat med ppiller. så förväntar mig inte så mycket. Dock weird att känna och SE dessa symtom. men kan ju vara pga att jag slutat med piller eller något. vet inte.. återkommer :) hur går det för dig?
Vad tror ni? Första bilden är från denna cykeln och sista från förra innan missfallet. Äl borde snart infinna sig om stegringen fortsätter såhär va?
Tur du vet mer än forskare, barnmorskor o läkare mm
Glad för din skull, nobelpris i medicin nästa år?
Ditt resonemang är löjligt, är man medveten om en graviditet oavsett hur långt eller kort gånget man är borde man tänka efter, har inte med att göra hur mkt eller hur lite eller ofta man dricker.....
Men ja du e ju vuxen och vet tydligen mkt bättre än alla andra, grattis :)
Ditt val, ditt samvete
Jag dricker sällan. Max ett glas vin var tredje månad och om jag då tar ett glas bubbel vid nyår gör som sagt inget. Det är inte så att jag dricker regelbundet och mkt. Självklart kommer jag avstå alkohol framöver. Tur att man är vuxen och får bestämma själv!
Var tillexempel onykter på min bröllopsfest omedveten om att jag var gravid. Ut kom världens friskaste lilla tjej. Sköter man sig resten av graviditeten med kost och träning så anser jag att ett bubbel eller ett glas vin på nyår i v.3 ingen livsfara för ?ynglet?.
Tur du vet mer än forskare, barnmorskor o läkare mm
Glad för din skull, nobelpris i medicin nästa år?
Ditt resonemang är löjligt, är man medveten om en graviditet oavsett hur långt eller kort gånget man är borde man tänka efter, har inte med att göra hur mkt eller hur lite eller ofta man dricker.....
Men ja du e ju vuxen och vet tydligen mkt bättre än alla andra, grattis :)
Ditt val, ditt samvete