BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Äl+5 idag. Är det helt omöjligt att känna av en graviditet nu? Kan ägget ens ha fäst? Känner verkligen hur det "drar" i livmoderstrakten. Aldrig känt så efter äl förut, då brukar mensmagen kännas av några dagar innan mens, men inte såhär tidigt. Även otroligt kissnödig och vaknar t.o.m på natten innan klockan ringer för att gå upp och kissa. Vill inte hoppas på något än såklart, men man blir ju nyfiken... ni som varit gravida innan kanske har en tanke? Detta är första barnet så jag har ingen koll på hur det kan kännas..
Äl+5 idag. Är det helt omöjligt att känna av en graviditet nu? Kan ägget ens ha fäst? Känner verkligen hur det "drar" i livmoderstrakten. Aldrig känt så efter äl förut, då brukar mensmagen kännas av några dagar innan mens, men inte såhär tidigt. Även otroligt kissnödig och vaknar t.o.m på natten innan klockan ringer för att gå upp och kissa. Vill inte hoppas på något än såklart, men man blir ju nyfiken... ni som varit gravida innan kanske har en tanke? Detta är första barnet så jag har ingen koll på hur det kan kännas..
Har äl 27-28 någongång så hoppar gärna in här! ????
Jag är också på äl+5 idag och känner både enorm trötthet och värk nere i magen... och humörssvängningar. Är det graviditet eller pms är ju svårt att säga :) har varit gravid en gång tidigare, dottern fyller 2 år, och den gången hade jag också symptom innan plus, och då var graviditeten oplanerad så det var inte inbillning!
Nej, jag tror inte testerna funkar samma oberoende av märke. Har nämligen testat med samma urin från en mugg. Testlagrets samt graviditetskollens ÄL stickor ger mycket svagare streck, än från en ÄL stav från graviditetskollen när jag är i närheten av ÄL. Jag kan se en tydligare ökning med ÄL stav. Med stickor kan jag inte se någon ökning, de verkar inte funka på mig!
Jag ser aldrig någon stegring på morgonen, då är strecket nästan alltid svagt oavsett ÄL tider eller inte. Blir starkare sent på em/tidig kväll.
Jag hoppas att det är okej att jag hoppar in här.
Vi försöker med barn nr 4.
Jag hade äl den 18/12. Planerad mens är den 4/1..
Jag hoppas att jag kan få ett plus imon eller på söndag. Vet att de är tidigt men vi gör en chansning.
Igår kväll fick jag ont i höger äggstocke. Kändes som håll.
Idag har jag haft mensvärk o jag har aldrig mensvärk annars, förutom när jag har haft mens i någon dag och när jag blöder jätte mycke..
Jag är 29 o gubben är 43 så jag hoppas att vi får till en till plutt..
Jag hoppar gärna in! positivt ÄL Test den 25/12
och det 14:e försöket. hoppas att 2018 är ett bättre år!
Bim 9 januari. Bör ha äl nu och vi har myst men den klassiska äl"ömheten" har jag inte känt av. Bara haft sekretet. Vid de andra graviditeterna hade jag ont vid äl. Någon som haft som hag men ändå lyckats??? Blur så orolig över om kanske äl hoppade denna gång?