BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej!
Hoppar också in här:) efter positivt LH test idag på förmiddagen bör jag ha ÄL imorgon, BIM 2/1 Ska testa med progesteronkräm denna gång då jag har så kort lutealfas. Ååh va jag hoppas att det tar sig denna gång!! Vi försöker på första barnet =)
Stickan blev stark på mindre än 5 min o monitorn maxa, då önskar vi extra hårt av tomten <3 :)
Önskar er alla en riktigt god jul och massa tur på nya året<3
Jag hänger på. Fick mens idag och går nu in på femte försöket. BIM blir omkring 25/1.
Dag 13 idag. Jag är verkligen avundsjuk på er som har kortare cykel... Jag kan ha upp till 40 dagar. Jag har ju lovat mig själv att inte testa före dag 40. Jag kanske inte ens behöver testa om mensen dyker upp. Jag har gjort åt MÄNGDER med gravtest nu under hösten. Tänkte minska konsumtionen avsevärt
Jag som skulle vara gravid under julen, och nu är det alldeles tomt i min mage...
Lite funderingar...
Får du alltid mens exakt 14 dagar efter ÄL?
Hur lång cykel har du & vilken dag beräknar du ÄL?
Vet att det är olika men skulle vara intressant att veta.
Själv har jag 30-40 dagar. Har svårigheter att veta när jag har ÄL. Tror att jag får mens 14 dgr efter ÄL, men är inte säker. Bara att köra på de närmaste veckorna...
Hoppar in här efter ytterligare ett minus och mens på gång. Bim borde vara 27.1, vilket känns som en evighet bort. Fjärde barnet, tredje försöket. De tre första kom alla på första försöket så nu känns det mindre roligt...
Vad tror ni? Första bilden är från denna cykeln och sista från förra innan missfallet. Äl borde snart infinna sig om stegringen fortsätter såhär va?
Tvärtom ska det ju vara.. nedersta bilden är från denna cykeln...
Hej!
Har smygtittat in här ett par gånger men aldrig skrivit. Jag har BIM 1/1 och har en menscykel på snitt 25 dgr.
Har två barn sen innan och fick missfall för ett år sen och la locket på efter det men nu har vi försökt första gången för en vecka sen igen efter en del fundering så får hoppas det tar sig denna gång :)
Har haft lite mensvärkkänsla i livmodern ett par gånger hittills. Kanske att jag vågar testa mig redan nu på torsdag men får se.
Håller tummarna för er andra också!