Inlägg från: Entriss |Visa alla inlägg
  • Entriss

Vi som önskar ett syskon 2018

Lottch3n skrev 2018-01-11 19:20:12 följande:
    Charlizee skrev 2018-01-11 18:40:37 följande:

Gör inte det, du plussade väl sent med ditt andra barn? Jag håller alla tummar och tår!!

Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Tycker ni det är värt att ta imorgon på bim?

Med dottern plussade jag på bim+1. Förra månaden fick jag ju svaga plus som slutade i missfall, men symtomen jag har nu påminner om både graviditeten med dottern och förra månaden.

Hade ni testat imorgon också?

Hmm.. testade du på BIM med din dotter och fick negativt? Isf hade jag väntat till BIM+1 igen. 

Men annars kör på imorgon!! :) Håller tummarna att det är din tur!

• Entriss
    Lottch3n skrev 2018-01-11 19:20:12 följande:
    Charlizee skrev 2018-01-11 18:40:37 följande:

Gör inte det, du plussade väl sent med ditt andra barn? Jag håller alla tummar och tår!!

Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Tycker ni det är värt att ta imorgon på bim?

Med dottern plussade jag på bim+1. Förra månaden fick jag ju svaga plus som slutade i missfall, men symtomen jag har nu påminner om både graviditeten med dottern och förra månaden.

Hade ni testat imorgon också?

Hmm.. testade du på BIM med din dotter och fick negativt? Isf hade jag väntat till BIM+1 igen. 

Men annars kör på imorgon!! :) Håller tummarna att det är din tur!

• Entriss
    Lottch3n skrev 2018-01-12 08:19:04 följande:

Kunde inte hålla mig. Och det visade ?inte gravid?... usch detta tog hårdare på mig än jag trodde

Hear ya! Finns ingen sämre känsla än att ta negativt test! :(

Men du, så länge mensen inte har kommit, har den inte kommit.

Kram!!
  • Entriss
    Mikkis90 skrev 2018-01-11 20:25:21 följande:

Hej tjejer! :)

Jag och min kille ska äntligen försöka oss på en gemensam bebis! Hade ägglossning i söndags och sexade loss i lördags , och i måndags och tisdags höggs det till som satan i äggstockarna så förhoppningsvis blir det pluss snart , ska ha bim den 22:a så jag hoppas så inne Norden att det blir pluss :D

Jag har 37 grader i Temp på morgonen och svettas som om jag har stått ute i solen en varm sommardag. xD haha

Vad tror ni? Äre något på G tror ni? :)

Vad roligt för er! 

Hoppas det tar sig på studs :) 

• Entriss
    Lottch3n skrev 2018-01-15 07:40:43 följande:

Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..

Åh, vad tråkigt:( usch man blir så arg när mensen vägrar komma i tid... Så jäkla typiskt!
  • Entriss
    Lottch3n skrev 2018-01-16 03:25:56 följande:

Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..

Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?

Skönt med semester och lite omväxling!! Hoppas ni får det härligt:) 
    Vi bokade resa till Cypern igår, åker i april. Svindlande att tänka att det kanske är vår sista utlandssemester som 4:) 

Om jag var du skulle jag ringa gyn om mensen inte kommer under veckan och testet inte blir positivt. Men visst hade du också tidigt missfall i december, eller missminner jag mig? Mensen kan ju förskjutas med 1-2 veckor, men du kanske har koll med ÄL-test? 

Kommer ihåg att jag hade en veckas försenad mens när vi försökte skaffa vårt 2a barn. Var så frustrerad och irriterad på min kropp! 

Själv börjar jag få liknande ägglossningsflytningar. Kanske blir tidig BIM i februari ändå:) Vi får se när tempen börjar stiga!

• Entriss
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 06:02:41 följande:

Hej tjejer!

Här blir det ett litet syskon i slutet av september om allt går som det ska vill säga <3

Åh! Så underbart att få se det där i rutan <3 Stort grattis till er :)
  • Entriss

Här verkar ägglossning vara på väg med buller och brak (om inte kroppen gör en luring och kör mens direkt?!

Ägglossningsvärk i livmodern och massa äggflytningar (sorry alla kräsmagade) och såklart ett temperament som heter duga (svår pms)Flört

Väntar mig en tempstigning kommande dagar Drömmer  Tjohooo!!!!

• Entriss
    imsevims skrev 2018-01-19 09:56:54 följande:

Mens i dag :( På cd 24!! Vad f*n, aldrig haft så kort cykel förut. Nog för att äl kom tidigt men hade i alla fall räknat med några dagar till innan mens. Snopet.

Åh nej, förstår besvikelsen:(

Men om en ska se det positivt är du ju närmare nästa ägglossning än du trodde:)
  • Entriss
    Lottch3n skrev 2018-01-21 17:35:45 följande:

Då var mensen över för denna gången. Har beräknat äl till 30-31/1 och bim 14/2.

Vet inte om man skall skippa äl-test denna gången? Beror på om de test jag beställde för längesedan kommit eller ej ;)

Härligt! Då kan ni ju börja på ny kula nu :) 

Jag kör bara temp, känner av ägglossningen så sjukt tydligt så finns ingen anledning att testa.
    Och idag fick jag ÄNTLIGEN bekräftat att ägglossning har skett enl NC-appen (19 jan) Cool Är så orimligt glad för det! Just idag är det en månad sen jag började blöda vid mitt missfall så cirkeln känns sluten. 

Känns redan som att jag är/ kommer bli gravid och är sjukt optimistiskt, vilket är så konstigt. Har alltså inga symptom utan en magkänsla bara. Märkligt som sagt!

Nåja, BIM borde bli 14 dagar efter ägglossning, eller tänker jag fel då? Har skrivit upp 2/2 i kalender iaf Drömmer

Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018