Lottch3n skrev 2018-01-22 17:32:01 följande:
Jag vet precis vad du menar. Jag säger alltid att jag inte ska testa innan bim, men faller alltid dit ändå ;)
Det har varit underbart! Vill verkligen inte åka hem imorgon :( Vi har varit på Teneriffa en vecka :)! Planerar redan nästa resa ;)
Åh Cypern! Där var vi för 2,5 år sedan :) Vart på Cypern ska ni? :)
Kan verkligen relatera till den känslan! Ska dock trösta dig med att det är rätt fint här hemma nu faktiskt (iaf om man bor i Stockholm), lagom med snö och fina minusgrader så man kan åka pulka med barnen
Teneriffa är ju så vackert! Vi var där precis efter nyår 2016, även om det inte var supervarmt dygnets alla timmar så var det 21 grader i havet och fanns flera spännande platser att besöka (Teide, Loro Park och pyramiderna bl a)
Nu åker vi till Larnaca och ska bo på ett (förhoppningsvis) grymt barnvänligt hotell 20 min från flygplatsen med några kompisar! Resan är två veckor efter sportlovet trots att storbarnet har skolplikt, som fattig student har man ju inte råd annars
Sist vi var på Cypern var nog snart 4 år sen. Då flög vi till Paphos och bilade upp till Polis (nordvästra Cypern). ÄLSKADE det, bästa solsemestern jag haft i Europa hittills så ska bli kul att åka tillbaka och se en annan sida av ön