Inlägg från: Charlizee |Visa alla inlägg
  • Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Lottch3n skrev 2018-01-13 06:05:43 följande:

Tack tjejer för ert stöd!! <3

Är idag på bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte. Har ett digitalt test kvar men tänker att jag tar det på måndag, vad tror ni?

Är det också negativt får jag väl bara börja vänta på mensen :/

Vad spännande då finns det ju fortfarande en chans! Håller tummarna<3
  • Charlizee
    A1610 skrev 2018-01-14 19:07:30 följande:

Nej har inte gett mig in på att börja tempa...än! Haha.

Nej, kört ÄL stickor fram till nu. Skippade denna månad då jag efter 9 mån sett mönstret och varit regelbunden. Men just denna månad har jag inte haft klassiskt mol etc.

Vi får se 12 dagar till Bim.

Ja vad spännande!! Typiskt men har du hafy regelbunden ÄL så kan du nog vara lugn Enligt ÄL stickorna borde jag ha ÄL idag... sen är det ca 12-14 dagars väntan Vi har försökt ett tag så mina förhoppningar är inte så höga på att få plussa denna månad...
  • Charlizee
    Ankan91 skrev 2018-01-14 20:06:38 följande:

Följer gärna med i denna tråd :D

Vi försöker skaffa ett syskon till sonen.

Jag har en cykel på 30-34 dagar och har lagt märke till både denna månad o h förra månaden att denna dag både nu och förra cykeln får jag en blödning samt som slajm och antar att de är ägglossningsblödning? Eller vad tror ni ?

Jag her kört med älsticker men de har inte visat positivt utan bara att de varit förhöjt lh som i förrgår , men sen helt blankt både igår och idag . Tror ni att jag har äl idag med tanke på blödningen ?

Förra cykel tog jag också stickor men började från den dagen jag fick som älblödning och fram till mens men ingen positivsticka då .

Låter ju som du haft ÄL, håller tummarna för dig! jag har precis börjat tempa för att se om Äl faktiskt har skett...
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-15 07:40:43 följande:

Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..

Men vad jobbigt, stor kram till dig <3 Hoppas du antingen får plussa snart eller mensen kommer för nya tag!

Här blir jag inte klok...Positivt ÄL i lördags, förväntade mig ÄL igår och en en temphöjning idag men icke...suck! Min kurva ser värre ut än Rocky Mountain, haha!!
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-16 03:25:56 följande:

Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..

Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?

Vad härligt hoppas ni får en fin semester! Jag skulle ringa gyn om den inte kommit när ni är tillbaka... hoppas såklart du får en din present (plus) på er resa!
  • Charlizee
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 06:02:41 följande:

Hej tjejer!

Här blir det ett litet syskon i slutet av september om allt går som det ska vill säga <3

Wow!! Stort grattis!!! När har du BIM? <3
  • Charlizee

Dum som jag var kunde jag inte hålla mig från att testa imorse... är bara på BIM-7 men man hoppas ju vara en av de som plussar tidigt. Testet var negativt såklart... hoppas jag bara är för tidigt ute <3 håller tummarna för er andra som är på gång att testa!

• Charlizee
    A1610 skrev 2018-01-19 08:11:44 följande:

Godmorgon! Ja, det är ju alldeles för tidigt för dem allra flesta. Än finns det tid att hoppas! :):) Hur är känslan denna gång? Idag är jag på Bim -6. Känner inget som jag inte känt andra morgnar :/. Ska du göra fler tidiga tester eller väntar du in Bim?

Jag vet faktiskt inte, så lätt att börja inbilla sig saker... tycker brösten spänner men det kan ju vara att BIM ändå närmar sig. Har inga förhoppningar alls... blir nog ett par till test innan BIM
  • Charlizee
    A1610 skrev 2018-01-19 08:11:44 följande:

Godmorgon! Ja, det är ju alldeles för tidigt för dem allra flesta. Än finns det tid att hoppas! :):) Hur är känslan denna gång? Idag är jag på Bim -6. Känner inget som jag inte känt andra morgnar :/. Ska du göra fler tidiga tester eller väntar du in Bim?

Ska du testa innan BIM?
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018