Inlägg från: Charlizee |Visa alla inlägg
  • Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

A1610 skrev 2018-01-21 18:43:00 följande:

Haha jag vet inte...jag har typ fått uppehålla mig saker för att inte springa ut och köpa ett test! Idag Bim -4. Har går det själv?

Jag fick ju en liten blödning i måndags som höll i sig typ 2-3 dagar, så nu vet jag inte ens om jag kommer få mens eller om allt är förskjutet.

Vad duktig du är som kan hålla dig!! Kanske hade du en nidblödning?

Magkänslan säger tyvärr det inte blev nåt denna månad Fick positivt på ÄL test förra lördagen så då borde ju ÄL varit på söndag eller måndag? NC satte ut ÄL till den 15/1. Då skulle jag vara på ÄL+7 idag, verkar som många plussar på ÄL+8 så kanske blir ett test imorgon bara för att... kan du hålla dig fram till BIM nu?
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-21 17:35:45 följande:

Då var mensen över för denna gången. Har beräknat äl till 30-31/1 och bim 14/2.

Vet inte om man skall skippa äl-test denna gången? Beror på om de test jag beställde för längesedan kommit eller ej ;)

Nya tag vännen!! Tror du kommer få ett fint plus lagom till alla <3 dag!
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-22 17:34:02 följande:

Tack fina du! <3 Håller tummarna för dig också!

Hur ligger du till nu? <3

ÄL+7 idag... tycker mig mest ha pms symptom. Nästa ÄL har vi runt alla hjärtans dag och vår 9-årsdag så hoppas det bringar lite tur
  • Charlizee
    Entriss skrev 2018-01-22 20:59:50 följande:

Det låter ju onekligen som det kan vara ett gott omen

Meeen, det kan ju också vara så att du inte får ägglossning då pga redan gravid

Tack för peppen! Magkänslan säger dock det blir att försöka i februari igen...

När har/hade du ÄL/BIM?
  • Charlizee
    Baraentilligen skrev 2018-01-23 06:15:59 följande:

Kanske det är något mystiskt med äl+7 för jag känner också att det inte blev något denna månad... har en cykel på runt 33 dagar så får vänta ganska länge på nästa äl sen. I slutet av februari blir det. På ett sätt är det konstigt att känna sig ute redan fastän ägget kanske inte fäst ännu. Men det här är nu vad magkänslan säger idag.

Ja konstigt det där med vad magkänslan säger. Tog ett test nyss ÄL+8 och det var tokblankt så här är det nog ingen bebis... pms symptomen jag känt är nog just

pms
  • Charlizee
    Maline91 skrev 2018-01-23 18:59:00 följande:

Nehe. Spotting nu ikväll. Fy vad tråkigt. :(

Nej vad tråkigt! Här kommer mensen närsom helst känns det som förstår inte varför lilla trean ska ta sån tid att få till... bara ladda om och satsa på februari<3
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-24 13:09:01 följande:

Var tvungen att ta ett äl-test förut, eftersom jag känner som jag gör. Lite skumt att få ett sånt utslag på cd8, har aldrig fått det innan :/

Jag kan få ganska starka utslag inpå att mensen har slutat. Brukar hålla i sig ett par dagar...kanske kan vara det?
  • Charlizee
    A1610 skrev 2018-01-24 19:11:42 följande:

Jahopp, Bim -1 idag och ultrablankt test :(....

Jag hade faktiskt lite mer hopp än annars då jag på ÄL +5 fick som en blödning som jag då hoppades vara en nidis. Känns lite deppigt. Nästa ÄL infaller runt min födelsedag. Vår första vart till på min födelsedag för 2 år sen...får väl rikta hoppet framåt...:/

Hur många i tråden har plussat i jan ?

Lycka till ni andra <3

Nej vad tråkigt Kommer nog bli detsamma här... ska hoppa att testa idag eftersom testet igår var tokblankt.

Då får vi följas åt här nästa månad och peppa varandra <3
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-25 07:19:48 följande:

Jo klart det kan vara nått sånt. Har dock inte haft det tidigare. Får väl fortsätta ta test så får vi se. Kanske får äl tidigare? Känns då så iaf :/

Ja så kan det ju också vara. Mina brukar vara höga efter mens, sjunka och sen stiga igen... men det där är nog väldigt individuellt
  • Charlizee

Spottings och negativt idag på BIM-1, magkänslan hade tyvärr rätt... får hoppas på en turmånad i februari! Håller mina tummar för er andra <3

Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018