Inlägg från: Charlizee |Visa alla inlägg
  • Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Här är testen i princip blanka igen så får försöka sikta in mig på mars... men en dag hann jag vara lyckligt gravid alltid nåt

• Charlizee
    Entriss skrev 2018-02-19 20:13:40 följande:

Bra att du är positiv! :) 

Och inget är ju helt säkert innan mensen dyker upp :) 

Pendlar mellan att vilja grina till och vara förbannad... men har ju två små guldklimpar här hemma som förtjänar en glad vardag ändå<3 Det som gör mig mest ledsen är känslan av att vara totalt maktlös, man gör allt enligt bokens regler och ändå så fungerat det inte...

Stor kram till er alla, hoppas få se en massa fina plus snart!
  • Charlizee
    Tumvante skrev 2018-02-19 22:22:02 följande:

Yes, det blir att blicka till mars här också. Novemberbebis... come on nu liksom!

Ja nu är det verkligen vår tur!! Skrev i februaritråden att det nästan känns sorgligt man räknar med mensen varje månad, att man nästan tror det inte är möjligt att kunna plussa. Men vad ska man göra?! Bara försöka en månad till liksom...
  • Charlizee
    Entriss skrev 2018-02-22 16:10:01 följande:

Charlizee hur har det gått för dig? Paserat BIM än? 

Kram!!

Är idag på BIM-4 och tog detta, vet inte vad jag ska tro? CB är ju kända för spökstreck...vad tror ni?

• Charlizee
    Entriss skrev 2018-02-22 16:10:01 följande:

Charlizee hur har det gått för dig? Paserat BIM än? 

Kram!!

Hur går det för dig? <3 Kram!!
  • Charlizee
    Tumvante skrev 2018-02-23 06:16:14 följande:

Äntligen va? Grattis!!!!

Ja det var på tiden!! Nu börjar nästa oro att den lille vill stanna kvar<3 Men först ska jag njuta lite och förbereda en överraskning till sambon.
  • Charlizee
    Entriss skrev 2018-02-23 08:58:01 följande:

Åh, så underbart, jag visste väl det!! Grattis!!

Stanna kvar i tråden så vi får hänga med på hur det går:D saknar dem som försvinner när dem får plus, det är ju så det roliga börjar:))

Ja men självklart, vill ju se hur det går för er andra <3 är väldigt orolig över att den lille vill stanna nu!!
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018