BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Bambi- åh vad kul! Grattis!!
Åååh, varför kan inte mensen komma på riktigt redan! Har haft lite ljusröda flytningar de senaste dagarna efter att jag testade negativt och nu är mensen fyra dagar sen. Så frustrerande! Vill bara börja om nu...
Hur går det för dig? Mer ont? Jag blödde varje månad kring mens 3 månader in i mina graviditeter. Allt gick fint! Håller alla tummar och tår för att ditt lilla pyre håller sig kvar <3
Jag blöder men får starkare gravtest... sjukt förvirrande. Blödde aldrig i min förra graviditet.
Bim+1 idag, ingen mens i sikte, ingen mensvärk eller molvärk och negativt gravtest..
nu får det va antingen eller känner ja. orkar inte gå runt att undra mer!!
Sofiaaaaaa:
Blödde du mycket och länge?
Jag har inte så ont längre...
Håller tummarna för att pyret stannar kvar! Jag har hört många som blött i tidig graviditet där allt gått bra!
Jag hade i stort sett bruna flytningar varannan dag å vid vissa perioder (runt då jag egentligen skulle ha mens) blödde jag rätt mkt, bara under ngn dag men tillräckligt för att bli dödsorolig. Om du inte blöder mer så låter det inte som ngt mf. Brukar bli mer, rikligt å riktigt ont. Håller tummarna!