BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Tack!! Vågar inte tro på det helt än, men jag börjar iaf tänka att jag nog faktiskt är gravid!
Jag är sedan ca en vecka illamående av och till ( men svagt), precis som du lätt ömmande bröst, men mindre än tidigare graviditeter. Och jag har också molvärk och ilningar i nedre delen av magen. Känner mig spänd och uppblåst i nedre delen av magen också.
Annars känner jag inget speciellt. Inte särskilt trött eller arg än, vilket jag brukar bli!
Jag har testat varje dag sedan BIM-6. Helt neg fram till igår på BIM-1 då man anade en extremt svag skugga som jag inte trodde var ngt. Har testat tydligt pos tidigare än så minna tidigare graviditeter, så jag trodde inte jag var gravid.
När ska du testa nästa gång?
Såg att du har tre barn sedan tidigare. Kul! För oss blir det också vår nr fyra om allt går väl!
Hur tar man bort ett inlägg när man råkat posta fel??:P
Bluegrass- du skall alltså läsa det sista inlägget för det första innehåller bara halva svaret;)
Nej, de är lika mjuka, degiga & små som vanligt vid pms. :) Dock blir de lite snyggare, fastare och större ju längre jag är gravid, ha ha. Synd att jag inte får behålla dem när jag sen tappar i vikt.
Nu är jag gravid i vecka 4+2, känner absolut ingenting i brösten. Hade pms veckan före som vanligt. Fast jag känner mig fortfarande på lite dåligt humör. Inte van vid detta längre då jag slapp pms när jag hade hormonspiral...
Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....
Lycka till alla! Och grattis ni som fått plus!
[quote=78521676][quote-nick]PowerL skrev 2018-03-04 20:12:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Me åh, nej! :( beklagar verkligen, så dumt då. <3
Förstår att du är ledsen!! Med all rätt. Håller tummarna för att plusset kommer snart igen. Styrkekramar!!
Jag höll den liksom på sidan eller hur man ska säga, inte rakt på för då syntes det inte i kameran haha. Jag törs inte tro på ett plus, klart hoppet blev större nu men känns ändå som ett typiskt spökstreck :/ imorgon hinner jag inte testa med morgonurin då jag måste iväg jättetidigt, o sonen ska kläd på osv så blir bara stressigt. Men tisdag kan jag nog testa, om jag inte håller mig till onsdag.
Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....
Lycka till alla! Och grattis ni som fått plus!
Tack <3
Kan man försöka igen direkt efter ett missfall?
Men kan du inte vara gravid då? När testade du senast?