• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Asale

Lekba: tack så mycket, hoppas också det blir något! Hur var det med dig? Har ingen koll på hur det går för alla. Det är så många att hålla reda på haha.

Ja alltså tror seriöst att jag håller på att bli galen haha. Att försöka skaffa barn är inte bra för psyket!

• Asale

Lekba: haha jag grät till min man i frustration och sa "jag ska fan testa varje dag tills onsdag! Det är bara att gå och köpa fler test" han sa lugnande "det gör inget, det kommer tids nog. Ja jag ska gå och köpa fler test"

Månntro hur han står ut med mig just nu. Är lite som en vrak haha

• Iekba
    Asale skrev 2018-03-04 17:17:02 följande:

Lekba: tack så mycket, hoppas också det blir något! Hur var det med dig? Har ingen koll på hur det går för alla. Det är så många att hålla reda på haha.

Ja alltså tror seriöst att jag håller på att bli galen haha. Att försöka skaffa barn är inte bra för psyket!

Förstår det, blandar också ihop alla

Har nog BIM 11/3. Känns inte riktigt som det tagit sig. Varit gravid en gång tidigare (MF). Hade inga symtom alls, vi försökte inte aktivt då, så tänkte inte så mycket på vad som hände med kroppen annat än att pmsen inte kommit. Därav att jag testade och det var positivt. Har nu molvärk i magen och PMS-humör men inga ömma bröst som jag brukar ha. Vi får se hur det går..
  • Asale

Lekba: åh hoppas det tar sig för dig också! Håller tummarna för dig.

• Iekba
    Asale skrev 2018-03-04 17:23:15 följande:

Lekba: haha jag grät till min man i frustration och sa "jag ska fan testa varje dag tills onsdag! Det är bara att gå och köpa fler test" han sa lugnande "det gör inget, det kommer tids nog. Ja jag ska gå och köpa fler test"

Månntro hur han står ut med mig just nu. Är lite som en vrak haha

Hahaha gulligt av din man

Köper du testa tidigt-test eller vanliga? Testa ett digitalt clearblue. Dom är bra. Har beställt hem ett till mig att testa på fredag nästa vecka (en evighet tills dess känns det som).
  • Asale

Nej jag kör på vanliga test och det är såna som man ska droppa kiss på med hjälp av en pipett.

Jag bor inte i Sverige just nu så jag har inte tillgång till ett CB test tyvärr. Önskar att jag hade det...

Och har inte hittat något testa tidigt test heller.

Så man tager vad man haver.

• Emiliass
    Frallanz skrev 2018-03-04 16:40:16 följande:

Testade idag vid 13 tiden igen, mitt öga kunde skymta en liten skugga där det andra strecket kan vara, på första är det i vanligt ljus - knappt synbart, på andra bilden med ficklampa kan man se det mycket tydligare. Bim-3, läskigt när spökstreck faktiskt existerar så vågar inte hurra :(

Åh ser också ett svagt streck på bild 2. Hoppas verkligen nu. Testa med morgonurin imorgon. Du har ju ändå några liggandes ????. Skulle ta ett digitalt med på bim. Håller tummarna nu att det är ett +. Men strecket finns ju så borde det vara..
  • Emiliass
    Frallanz skrev 2018-03-04 16:40:16 följande:

Testade idag vid 13 tiden igen, mitt öga kunde skymta en liten skugga där det andra strecket kan vara, på första är det i vanligt ljus - knappt synbart, på andra bilden med ficklampa kan man se det mycket tydligare. Bim-3, läskigt när spökstreck faktiskt existerar så vågar inte hurra :(

Hur la du föresten ficklampan så du kunde se det så? Gör nog jag med imorgon om mitt skulle visa mycket svagt. Fast inte troligt att det gör det.
  • Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-04 18:28:35 följande:

Hur la du föresten ficklampan så du kunde se det så? Gör nog jag med imorgon om mitt skulle visa mycket svagt. Fast inte troligt att det gör det.

Jag höll den liksom på sidan eller hur man ska säga, inte rakt på för då syntes det inte i kameran haha. Jag törs inte tro på ett plus, klart hoppet blev större nu men känns ändå som ett typiskt spökstreck :/ imorgon hinner jag inte testa med morgonurin då jag måste iväg jättetidigt, o sonen ska kläd på osv så blir bara stressigt. Men tisdag kan jag nog testa, om jag inte håller mig till onsdag.
Svar på tråden BIM MARS 2018