BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
låter ju lovande! Jag är äl + 10 och har ovanligt lite symptom :(. Även för pms. Brukar alltid känna mig gravid vid pms men nu knappt nånting.
Joannac: jag lider med dig. Är på Äl +12 idag gjorde ett test i morse och det var negativt.
Har fått så många negativa test i över 1 år och jag är less. Allt jag vill är bara att få ett barn! Att det ska vara så svårt! Jag tror jag ska ha min mens runt onsdag nästa vecka. Och jag har typ gett upp om ett plus denna månaden... Jag bröt ihop idag för att jag är så trött på alla negativa test. Jag ser väl sträck som inte finns för att jag så gärna vill ha ett barn!
Har sparat testerna för jag vill jämföra och skrivit dag på dom. Vilket också gör att jag går och kollar på torkade test som inte gäller mer. Och då minsann då kan jag se ett ganska synligt sträck. Nu är jag ju inte helt 100 på om dom är negativa. För jag tyckte mig se en jätte svag linje. Men det kan lika gärna vara jag som inbillar mig. Blir så frustrerad! När dom är torkade och inte gäller mer, då kan visst ett sträck synas... Men det räknas inte längre då det är utanför tidsramen...
Usch... Vad jobbigt!
Ja vi får väl se...:)) Spännande! Jag har också känt mig typ ogravid/pmsig till och från under de här veckorna:S Då blir man nervös???? Men jag läste någonstans att vissa känner sig mindre pms-gravida när dom faktiskt ÄR gravida?:)
Man behöver inte ens ha ömma bröst vid graviditet. Detta är min sjätte graviditet (har fyra barn) och jag har aldrig någonsin haft ömma bröst hur mycket jag än klämt och känt efter. :)
Haha jag köpte också 8-packen :). Jag hade så med molande värk nu i januari när jag var gravid så låter lovande för din del. Om du inte brukar ha så. Det har jag inte denna gången men hoppas ändå. Annat som tyder på det om det inte är skengravidotet då. Man hoppas ju tills mensen dyker upp. Du måste uppdatera sen när du testar. Lovar att göra det med :)
Joannac: jag lider med dig. Är på Äl +12 idag gjorde ett test i morse och det var negativt.
Har fått så många negativa test i över 1 år och jag är less. Allt jag vill är bara att få ett barn! Att det ska vara så svårt! Jag tror jag ska ha min mens runt onsdag nästa vecka. Och jag har typ gett upp om ett plus denna månaden... Jag bröt ihop idag för att jag är så trött på alla negativa test. Jag ser väl sträck som inte finns för att jag så gärna vill ha ett barn!
Har sparat testerna för jag vill jämföra och skrivit dag på dom. Vilket också gör att jag går och kollar på torkade test som inte gäller mer. Och då minsann då kan jag se ett ganska synligt sträck. Nu är jag ju inte helt 100 på om dom är negativa. För jag tyckte mig se en jätte svag linje. Men det kan lika gärna vara jag som inbillar mig. Blir så frustrerad! När dom är torkade och inte gäller mer, då kan visst ett sträck synas... Men det räknas inte längre då det är utanför tidsramen...
Usch... Vad jobbigt!
Tack för alla Grattis:D<3 kan fortfarande inte förstå.. nu håller jag tummarna för alla er andra istället :D <33
BIM-lista
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär , Stragge
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex
31/3 Sooli, Thersu
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
4/3 Bambi91 (BIM 5/3)
Niila- låter lovande! Jag har också BIM idag och känner igen alla dina symtom. Jag tror att jag plussade idag ( mitt test finns ngn sida bakåt i tråden). Vågar inte riktigt lita på det, men många här tycker att det är pos :).
När ska du testa nästa gång?
Jag ska köpa ett digitalt imorgon?