BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Okej. Kunde inte hålla mig så jag testade mig med ett ÄL-test som jag hade liggande här hemma och fick ett svagt streck...! K a n det betyda att jag är gravid??? Har alla symptom och fick tom ett par droppar mjölk ur bröstvårtorna imorse när jag klämde på brösten i duschen;) Men behöver inte strecket på ÄL vara lika starkt som kontrollstrecket om det ska visa att man är gravid? Har definitivt i n t e ÄL just nu i alla fall. Bifogar bild på testet:)
Syns kanske bättre på denna. Strecket är något mörkare i verkligheten, men ändå väldigt svagt.
Hoppas in här jag också. Har BIM 9/3 . Men tyvärr är
Förhoppningarna inte så stora när jag försökt i ca 3 år. Men någon gång ska väl kanske bli den första att få ett plus :). Inga symtom hittills mer än möjligtvis lite ?hugg? ibland på högra äggstock. Men jag känner aldrig något speciellt innan mens heller. Brukar bara få lite mensvärk de första två dagarna när mensen dragit igång. Lite tråkigt att jag känner så lite, man kan inte riktigt förbereda sig på vad kroppen har på gång då. :)
Syns kanske bättre på denna. Strecket är något mörkare i verkligheten, men ändå väldigt svagt.
Grattis till alla som plussat!
Själv fick jag mens tyvärr, men nytt BIM 31/3, så jag hänger kvar här ändå :)
Det där är nog tyvärr ett negativt äl-test. Strecket ska va lika starkt eller starkare än kontrollstrecket för att vara positivt. Hade det varit ett graviditetstest hade det varit annorlunda :).
Jag har ätit (och äter) letrozole. Har gjort det i ca 2 år.. men tyvärr har inte det fungerat för mig. Men dwt har hjälpt många många andra så hoppas det hjälper även dej! :)
Någon som haft utomkvedshavandeskap? Hur tidigt kände ni smärta i magen? Haft en ilande, huggande smärta på vänster sida av magen sen i morse. Troligtvis där vänster äggstock ligger. Men haft molande värk i magen i ca en vecka. Smärtan ligger på runt 4 eller 5 av 10 just nu. Går inte att koncentrera sig på jobbet. Är bara bim-6?
Kan man vara gravid även om man får negativt svar på cb med veckoindikator? Känns så definitivt när det står inte gravid. Jag har bim imorgon