BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Idag kom min mens, blir så ledsen ;( vill så gärna men vet inte om jag orkar med flera besvikelser. Det här var vårt 6. försök
Ni hade rätt allihop! Kan inte riktigt fatta det!
Så himla kul! Och ganska läskigt...
Jag har inga spottings som du, det hade jag förra månaden två dagar innan mensen kom igång ordentligt.
Därför hoppas jag ändå att det kanske är ett gott tecken.
Jag funderar på att köpa ett cb digital som man kan ta innan bim och testa igen, men jag vet hur besviken jag blev förra månaden med alla blanka tester, och sen kom mensen ändå.
Ja verkligen, spottings är skittjatigt, skönt att du slipper denna månad! Jag håller tummarna för dig (och mej, lite fortf, hoppet finns kvar)
Någon här som äter letrozol? Hat tagit min sista dubbeldos idag/ första kuren.
Nu väntar jag spänt på äl och mys och hoppas på ett plus denna månad .
Har 6 barn sen innan, men den här gången har vi inte lyckats på några år så hoppet står på letrozol och en sjuhelvetes massa vitaminer
Bim ca 26/3
Någon här som äter letrozol? Hat tagit min sista dubbeldos idag/ första kuren.
Nu väntar jag spänt på äl och mys och hoppas på ett plus denna månad .
Har 6 barn sen innan, men den här gången har vi inte lyckats på några år så hoppet står på letrozol och en sjuhelvetes massa vitaminer
Bim ca 26/3
Hoppas in här jag också. Har BIM 9/3 . Men tyvärr är
Förhoppningarna inte så stora när jag försökt i ca 3 år. Men någon gång ska väl kanske bli den första att få ett plus :). Inga symtom hittills mer än möjligtvis lite ?hugg? ibland på högra äggstock. Men jag känner aldrig något speciellt innan mens heller. Brukar bara få lite mensvärk de första två dagarna när mensen dragit igång. Lite tråkigt att jag känner så lite, man kan inte riktigt förbereda sig på vad kroppen har på gång då. :)