• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • stragge
    PowerL skrev 2018-03-04 20:11:43 följande:

Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....

Lycka till alla! Och grattis ni som fått plus!

Stor kram till dig <3
  • Esme08

En fråga tjejer jag har lite smått panik!!

Fått tid för MR på min axel 13:e mars och bim är 15:e... Om man tar ett testa tidigt och dt visar neg vågar man lita på det iså fall för man får absolut inte vara gravid och göra MR pga strålningen!!

• TouchOfRed

BIM -3 idag. Inväntar mensen. Tror inte jag haft ÄL. Körde med digitala test nästan en hel vecka kring beräknad ÄL men ingen glad gubbe på testet. Sen tog stickorna slut och jag gav upp. Dåligt med sex efter det oxå för vi har varit sjuka. Tänkte ändå ta ett test vara för att. Men tänker att jag väntar till BIM.

• joannac

Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen... Hoppar in i BIM April igen....

beklagar :( styrkekramar till dig!
  • joannaq

Nej så synd :(( Lider med dig <3 kramar!!
  • Jagvetdåinte

Ni som har plussat nu eller någon annan gång. Har era PMS symptom kunnat försvinna ett tag innan bim eller har de varit konstanta?

• Förstabarnet33

Hej!

Jag har bim imorgon, gjorde ett test idag på morgonen som visade negativt. Dock med apotekets gravtest som egentligen är från den dagen man väntar mens, men jag kunde inte hålla mig.

Ingen mens i sikte än så jag hoppas verkligen på ett plus snart, men jag har inga symtom alls på graviditet utan allt jag känner är lite lite molvärk ibland. Brukar ha mer ont än såhär innan mens så jag håller tummarna för att det har tagit sig denna gången. Vet att det är svårt att säga, men vad tror ni? Kan jag fortfarande hoppas trots att jag inte känner något?

• Frallanz
    Emiliass skrev 2018-03-04 22:24:46 följande:

Mensen kom nu ikväll tyvärr :(. Tidigare än jag beräknat utifrån äl. Så får bli nya tag och hoppa över till apriltråden. Har e barn sen tidigare men minsta blir 10 i år så det är ett tag sen nu. 2 mf efter dem. Hoppas det blir min tur nästa gång. Vill så gärna ha ett barn till och mina barn vill ha ett syskon.

Lycka till nu och hoppas verkligen det var ett +. Hänger kvar i tråden lite för vill veta hur det går för er alla <3.

Den där tant röd vill man inte se :( beklagar o håller tummarna för april!

Här blev det ett test med morgonurin ändä, blankt. Så bara invänta bim och tant röd, och hoppa över till april jag med :) då jäklar ska vi fasen ta det där plusset!
  • Emiliass
    Frallanz skrev 2018-03-05 06:19:15 följande:

Den där tant röd vill man inte se :( beklagar o håller tummarna för april!

Här blev det ett test med morgonurin ändä, blankt. Så bara invänta bim och tant röd, och hoppa över till april jag med :) då jäklar ska vi fasen ta det där plusset!

Nej vad tråkigt. Men vänta ett par dagar till och ta ett nytt. Tråkigt om det inte var ett + men håller tummarna lite till. Annars följs vi åt i nästa tråd och då ska vi banne mej lyckas :).
  • Mrs-A

Bim imorgon och känner att tant röd är på väg...

Jag är så glad att jag vägrade köpa hem test- slapp besvikelsen av att se ännu ett blankt test...

Jag måste ha känt efter lite för mycket denna månaden, men det blir lätt så när man så gärna vill ha ett barn, så jag kommer nog hoppa in i April tråden, GRATTIS till alla som plussat! :)

Svar på tråden BIM MARS 2018