Inlägg från: Lisa81molander |Visa alla inlägg
  • Lisa81molander

BIM MARS 2018

Regnkappa skrev 2018-03-06 12:42:33 följande:

Jag vill också hålla med om detta, äl-tester kan bli luriga med letrozole!

Hej hopp

Tack för era inlägg har en fungerande egen ägglossning har mest blivit boostad med letrozole , har följt äl med vanliga stickor oxå vart på gyn idag och den är på gång? inte maximal föränn inom24/48timmar ,

Brukar ha maximal egen äl på cd 13

Kanske beror det på dubbeldosen? Vad tror ni?
  • Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-07 00:46:38 följande:

Har BIM på fredag (9/3) har hittills orkat låta bli att testa. Men nu känns det som mensen är på G :/ . Börjar få lite mer flytningar vilket brukar vara ett menstecken för mig. Har ni tjejer några tips på lite hjälpmedel ni tycker/tror fungerar bra? :) ska inte ge upp hoppet förrän mensen kommer men med störst sannorlighet kommer den nog vilken dag som helst!

Kan rekommendera

Rosenrot

Zink

Folsyra

Concive plus ?den i singel pack man trycker in?

Detta äts/anv både för mannen och kvinnan

Lycka till
  • Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-07 23:12:03 följande:

Tack! Zink och folsyra ska införskaffas direkt nästa cykel börjar. Resten ska jag också kolla upp :). BIM-2 idag , önskar så mensen kunde hålla sig borta!

Har varit borta ett par dagar från tråden, undrar så hur det gick för dig ?

Här har vi maxad äl och mys allt för mycket

Så nu får jag bara hoppas att allt jag stoppat i mig ger god effekt ??
  • Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-11 22:03:21 följande:

Fick mens på BIM :( . Men vi har precis fått tråkiga besked att sambons spermier är för lite till antal.. ska görs fortsatta utredningar på detta men ska tills dess trycka i honom zink och folsyra iaf. Men det lutar nog åt att vårt sätt att få barn kommer att få bli med IVF :(

Hoppas att ert mys kommer ge resultat! :D

Vad tråkigt men rekommenderar framför allt honom att forts med zink och folsyra då dessa är vetenskapligt bevisade att öka både spermierna och styrkan i dem, har ni gjort ett hemma test el på sjukhus? Önskar er inget annat än att lyckas, håller timmar och tår för er och forts kämpa.

Kram
  • Lisa81molander
    Längtar såå skrev 2018-03-11 21:43:02 följande:

Har följt dessa månadstrådarna ett tag nu. Nu vill jag berätta vem jag är. Vi har 2 pojkar sedan innan 9 och 7 år och längtar nu efter en liten sladdis! Vi har försökt aktivt sedan augusti och det här blir vårt åttonde försök. Hade äl i fredags den 9 mars och bim är den 23 mars. Denna månaden försöker vi med clearblues ägglossningstest och den visade glad gubbe i torsdags och fredags så vi myste på och hoppas på det bästa ????

Håller tummarna för er, har BIM ca 25/3 och uppnådde maximal i går, haft hög sedan i tis:)

Då hoppas vi att vi lyckas denna månad
  • Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-12 09:21:21 följande:

Vi har precis beställt zink och folsyra så hoppas det kommer imorgon så han kan sätta igång direkt. Vi har varit på sjukhus och gjort tester så de ringde igår och talade om för oss att det var för lågt Antal. Så nu blir det någrs tråkiga månader men jag hoppas det går hyfsat fort ändå. Tack för omtanken <3

Vad bra, tror ni kommer få upp antalet med vitaminerna håller verkligen tummarna, hade vart kul om du uppdaterar mig alltid spännande o följa <3
  • Lisa81molander
    LillaMy08 skrev 2018-03-12 09:54:11 följande:

Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu

Grattis<3

Ja håll tummarna för oss andra denna månad
  • Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-12 10:23:44 följande:

Har peppat honom också med det, han blev så ledsen. Det ska jag göra, tycker själv det ska bli spännande och se om vi kan få upp antalet själva. Hoppas verkligen det :)

Vi har fått 6 egna barn med zink och folsyra pga samma problem så ge honom det hoppet, dom tror genast att dom är mindre värda då spermierna inte är helt ok peppa honom och visa att du är i detta med honom, teamwork brukar vi kalla det

Denna sista önskade ängel har vart lite svårare , jag är 36 och han 39? så vi fick letrozol i dubbelkur ich herre min Gud vilken äggfabrik jag känner mig som,, hoppas spermierna hittat nått av dom

<3
  • Lisa81molander
    sofiaaaaaa skrev 2018-03-12 11:08:39 följande:

Grattis, va roligt :). Tror du det va rosenrot som gjorde ngn inverkan? Kanske man skulle testa, nog deb enda jag inte än hunnit testa ;p

Rosenrot rekommenderar jag alla som försöker bli gravida, zink folsyra och rosenrot är en kanon kombo
  • Lisa81molander
    mia12345 skrev 2018-03-12 14:14:03 följande:

Hej på er!

Jag har läst här ett tag med aldrig skrivit nåt. Nu behöver jag lite hjälp.. :) Jag är 30+ och vi längtar efter barn. Kör med ägglossningstest så jag vet när jag har det och har bim på onsdag.

Idag tog jag ett test för att mina bröst ömmar mer än någonsin! Är detta positivt? Det skulle va så kul att överraska min sambo med detta! :)

Det är restlagrets tester och jag har läst lite olika om dom, har dock aldrig fått ett streck överhuvudtaget förutom kontroll streck då..

hjälp :)

Helt klart ett posetivt test

GRATTIS
Svar på tråden BIM MARS 2018