Inlägg från: Lisa81molander |Visa alla inlägg
  • Lisa81molander

BIM MARS 2018

stragge skrev 2018-03-13 06:48:06 följande:

Jag hade stickningar typ vid livmodertappen några dagar efter ägglossning och va gravid :) känner det nu ibland också ! håller tummarna för dig <3

Ohhh då hoppas jag verkligen på d bästa tack för svaret.

Har ätit trots egen äl för första gången i denna cykel så äl har ju verkligen kännts, hade hög fert from förra tis/maximal uppnåddes i sönd?

Haft sex varje dag sen förra sön ?minst 1 gr per dygn senast igår ?mest för att säkra?

Molvärken är liksom tryckande neroch bak i svanken, äggledarna gör tack o lov inte ont längre,
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-03-13 08:56:55 följande:

Ohhh då hoppas jag verkligen på d bästa tack för svaret.

Har ätit letrozol dubbel dos trots egen äl för första gången i denna cykel så äl har ju verkligen kännts, hade hög fert from förra tis/maximal uppnåddes i sönd?

Haft sex varje dag sen förra sön ?minst 1 gr per dygn senast igår ?mest för att säkra?

Molvärken är liksom tryckande neroch bak i svanken, äggledarna gör tack o lov inte ont längre,

• Lisa81molander

Snälla nån som vet

Äl+3,, hade enorm äl och massor av sex i över en vecka så den biten bör vara säkrad.

Har haft hög fertilitet 6 dagar innan max uppkom, had enigts knepiga stickningar igår där nere, Har en enorm molvärk , har även vart hård i magen hela dan och kissar väldigt ofta..sinnessjukt trött ..

Har ätit letrozol dubbel kur för första gången denna cykel för extra boost?

Är detta ett symptom som kan ha med letrozolen att göra el vad säger ni?

• Lisa81molander
    Mliml skrev 2018-03-14 07:23:05 följande:

Hej!

Dyker också in här ????. Ni som försökt ett tag och plussat nu ger mig verkligen hopp! ????

BIM 19 mars. Sexade ca varannan dag kring ÄL men fick ingen fast gubbe på CB så vet inte ens om jag hade ÄL. Bara testat på morgonen.

Känns sjukt hopplöst just nu. Försöker med barn nr 4, lite halvsladdis då minsta blir 7 år i år. Har alltid blivit gravid snabbt, vid första och andra försöket. Även så förra året då jag blev gravid direkt vi började försöka men som tyvärr slutade i MA med skrapning vecka 11. Känns extra tufft just nu då våra tvillingar i så fall skulle fötts för en månad sedan. Efter det har det inte hänt någonting ????????.

Vet att jag har åldern emot mig men försöker tänka positivt eftersom det ändå gick snabbt sist. Kör digital CB och försöker hålla modet uppe varje månad.

Såg att någon funderade på uppehåll i mars och har också funderat på det för att slippa julbebis men samtidigt griper man efter varje halmstrå nu känns det som så får se. Ska i alla fall följa er och hoppas så många som möjligt plussar nu!

Kram och lycka till allihopa ????.

Välkommen hit

Har själv 6 barn varav den yngste blir oxå 7 i år, är 36 o gubben 39,, fick utskrivet letrozol för att boosta äl än mer ?har själv gott om ägg ? men biologiska klockan är ju inte för oss direkt

Har BIM ca 25/26 hade så sjukt enorm äl , hade hög fertilitet i 5/6 dagar innan max fertilitet kom , är nu på äl+3/4?tycker mig må annorlunda?molvärk bla sen äl.

Hade sex från sista mensens dag fram till äl var borta.

Tar du clearblue äk test?

Vill rekommendera dessa då man får fler dagar att hålla joll på, varvade dessa med stickor vilket gjorde det betydligt lättare att följa och dubbelkolla
  • Lisa81molander

Jösses vilka stavfel och all dessa ? Tecken

Är det nån som ätit letrozol? Har haft molvärk sen äl , vissa stunder är det lugnt men i nästa trycker det både fram o bak och runt,

Var ett tag sen man var gravid så all hjälp uppskattas

Grattis till alla som plussat,, har vartit många denna månad hoppas jag blir en av dom

• Lisa81molander
    Mliml skrev 2018-03-14 10:35:42 följande:

Tack :)

Jag har kört Clearblue äl-test med dubbel hormonindikator rätt många månader men ändå inget plus trots ÄL de flesta gångerna.

Kan man få utskrivet Letrozol även i min ålder (42 år)? Verkar inte som jag har ÄL varje månad eftersom CB bara visar blinkande gubbe vissa månader.

Håller tummarna att det går vägen denna månad annars får jag försöka fixa Letrozol.

Ser ingen anledning till varför du inte skulle kunna få dom utskrivna, vart i landet bor du?
  • Lisa81molander
    Hepphopp skrev 2018-03-14 14:56:57 följande:

På bim idag. Tog ett cb digital nyss.. negativt..

Så himla besviken... tog inte på morgonurin men borde ju ge utslag nu när jag är på bim.

Bara att vänta in den där härliga mensen då..... :(

Gud va ledsen jag blev nu.. :(

tänker på dig, avvakta och se om mensen kommer iaf en vecka , har själv råkat ut för neg test på BIM men positivt veckan efter?det är inte alltid det är klickat.

Håller tummarna för dug, annars är det bara på det igen, forts kämpa
  • Lisa81molander
    Mliml skrev 2018-03-14 20:44:24 följande:

Bor i Jönköping. Ska kolla upp det om jag inte plussar i helgen :)

Gör så, jag valde citymottagningen , helt underbara var dom,,, och konstigt nog känns det som det tagit sig,, trots bara äl+4,,

Skriv till mig på privata meddelande om du behöver hjälp kring letrozole
  • Lisa81molander
    YaseminL skrev 2018-03-15 06:38:35 följande:

Tjejer jag skakar haha.. jag är gravid!!!! 

Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första riktiga försöket.. Haha.. Har inte haft PMS denna månaden ( värk i brösten, mensvärk, humörsvängningar osv), inga känningar alls så därav att jag testade. Trodde inte alls att jag var gravid. 

Ett bamse grattis
  • Lisa81molander

Hej

En fråga till er som tempar

Min temp ligger annars på 36,4 men efter äl låg den på 37 och har gjort i nu 5 dagar,,

Vad indikerar det på?

Nyfiken

Svar på tråden BIM MARS 2018