Mliml skrev 2018-03-14 07:23:05 följande:
Hej!
Dyker också in här ????. Ni som försökt ett tag och plussat nu ger mig verkligen hopp! ????
BIM 19 mars. Sexade ca varannan dag kring ÄL men fick ingen fast gubbe på CB så vet inte ens om jag hade ÄL. Bara testat på morgonen.
Känns sjukt hopplöst just nu. Försöker med barn nr 4, lite halvsladdis då minsta blir 7 år i år. Har alltid blivit gravid snabbt, vid första och andra försöket. Även så förra året då jag blev gravid direkt vi började försöka men som tyvärr slutade i MA med skrapning vecka 11. Känns extra tufft just nu då våra tvillingar i så fall skulle fötts för en månad sedan. Efter det har det inte hänt någonting ????????.
Vet att jag har åldern emot mig men försöker tänka positivt eftersom det ändå gick snabbt sist. Kör digital CB och försöker hålla modet uppe varje månad.
Såg att någon funderade på uppehåll i mars och har också funderat på det för att slippa julbebis men samtidigt griper man efter varje halmstrå nu känns det som så får se. Ska i alla fall följa er och hoppas så många som möjligt plussar nu!
Kram och lycka till allihopa ????.
Välkommen hit
Har själv 6 barn varav den yngste blir oxå 7 i år, är 36 o gubben 39,, fick utskrivet letrozol för att boosta äl än mer ?har själv gott om ägg ? men biologiska klockan är ju inte för oss direkt
Har BIM ca 25/26 hade så sjukt enorm äl , hade hög fertilitet i 5/6 dagar innan max fertilitet kom , är nu på äl+3/4?tycker mig må annorlunda?molvärk bla sen äl.
Hade sex från sista mensens dag fram till äl var borta.
Tar du clearblue äk test?
Vill rekommendera dessa då man får fler dagar att hålla joll på, varvade dessa med stickor vilket gjorde det betydligt lättare att följa och dubbelkolla