BIM MARS 2018
Hej. Har bim 26 / 3 och haft jätteont i ländryggen idag :( även molvärk. Känns alldeles för tidigt och orimligt...
Kram
Hej. Har bim 26 / 3 och haft jätteont i ländryggen idag :( även molvärk. Känns alldeles för tidigt och orimligt...
tagit ett nytt test BIM +2 tänkte testa med morgonurin oxå. ????
Ja det är så himla spännande men jobbig väntan. Hur länge har ni försökt? Är det första barnet? :)
Håller tummarna för dig också!!
Grattis till alla som har plussat!
Jag går ur gruppen, fick min mens idag. Lycka till allihop! :)
Hallå tjejer.
Jag har en fråga.
BIM -8 idag, haft mjökiga flytningar i ett par dagar, molvärk och stickningar i brösten. Även stickningar och ilningar i höger äggstock ner mot magen/ljumsken.
Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?
Hej mina vänner,
Grattis till alla plus! :)
Jag kan behöva lite tolkningshjälp, ser ni ett eller två streck?
Det blir nog mf här. :( Bim+3 och jag har börjat få bruna flytningar. Jag har ett mf i bagaget och det började på samma sätt. Lycka till till er andra!
Godmorgon mina vänner
Tog i morse en sticka babyplan inte early utan dim vanliga, BIM den 26/3 och testet hel blankt negativt.
Känns som jag ger upp denna månad, undrar om det är letrozolen som ger alla dessa symptom molvärk, flytningar och idag sååå ont i framförallt ena bröstet, vad har ni för erfarenheter av babyplans stickor?
El letrozol?
Grattis till fler plus här, och vi andra ,, vi får kämpa på
Kram till er och ha en kanon dag
Ge inte upp än Lisa. Jag har också tagit Letrozol och haft samma symptom som dig. Tog ett test i måndags på BIM -5 (Babyplan tidigt), men det var negativt. Så jag började fundera om det var Letrozolen som spökade eller om det bara var jag som inbillade mig alla symptom.
Men idag på BIM -2 tog jag ett nytt test (Clearblue) och det blev positivt direkt!
Så än han det vara för tidigt för att du ska se något, ha tålamod ett par dagar till
Grattis till er som. Plussat.
Jag skulle behöva hjälp med att tyda mina ägglossningstest.
Fick min mens den 12:e mars. Över en vecka sen. Men jag har en hormon rubbning i kroppen så jag har ingen mens cykel att gå på. Det är därför väldigt svårt att pricka in någon ägglossning.
Dom här tre testerna är ifrån
1. Högst upp den 20:e
2. Mitten 21:e
3. Längst ner från idag dnn 22:e.
Tydet jag dom rätt så hade jag kanske ägglossning igår då?
Hej hej
Dom är än för svaga för att äl ska har varit, forts testa varje morgon så kommer du snart se att det första strecket blir så starkt som det andre el än starkare, jag tog både apotekets singel stavar som d du verkar ha här, när jag sen såg stegring tog jag clearblue advance för att konstatera ordentligt.
Lycka till
Tack för ditt svar. Så det i mitten är för svagt då? Jag fick aldrig något starkare streck i februari. Det va max som det i mitten. Ska fortsätta att testa varje dag. Borde jag köpa dom digitala testen också å testa? Hur fungerar dom?
Hittade mina februari tester
Var hos Gun den 14/2 då såg han ett fint ägg o sa spring nu hem o mys:) följde då äl några dagar,
Clearblue advance funkar i praktiken på samma sätt men du får klara besked
Ett 0= ingen äl
En blinkande smily=fertil(börja ha sex)
En stilla smily=maximalt fertil(ha sex denna och nästkommande dag)
Kram
Nu har ju dessa torkat så färgen är inte lika stark som då
Hej tjejer.
En fråga om babyplans ägglossningstest!
Jag är helt ny med dem och i bruksanvisningen står det att urinen ska vara rumstemperatur.. alltså max 30 grader eller vad det nu var! Tänker att urin är som kroppen runt 37 grader.. måste jag alltså vänta en stund på att urinen ska svalna i en kopp typ innan jag gör testet! Fasen vad drygt i så fall!
Ja jag misstänker det. Jag har tagit vid samma tid varje dag. Köpte digitala på apoteket nu. Dom lite dyrare som ska visa dom 4 bästa dagarna. Borde jag testa ett ikväll?
Någon mer än jag som ser nåt vääääldigt svagt? Eller inbillar jag mig?
Gravidsymptom hur tidigt?
Jag är nog på ÄL+7 känner att jag mår lite illa, har ryggvärk och trött. Kan man redan få symptom?
Wow vad jag är inspirerad av alla er som är med i dessa trådar. Jag som sökt efter en ny bim-tråd varje månad. Aldrig vågat kommentera eller något utan bara varit med, hoppats för att sedan varje månad bli besviken och ledsen. Jag och min man har hört av oss till sjukvården för att starta en utredning varför det inte gått på över två år för oss. Vi har nu fått en tid i April.
Varje månad är jag skengravid. Mina bröst ömmar, kan tom må illa, svullen och molande värk, men alltid två dagar innan bim så kommer det alltid mörka flygningar som sedan går över till blödning. Lika ledsen varje gång.
Denna månaden var jag så nöjd för att min kropp inte inbillat sig att den är gravid och jag har sluppit mina ''gravid'' sytom. Skönt. Jag känner att jag helt lutat mig tillbaka på läkarbesöket, det har ju inte gått på två år så varför hålla på att leta efter tecken? Så kände jag.
Igår fick jag gå hem från jobbet lite tidigare, kände hur jag började blir sjuk. De senaste dagarna skulle jag kunnat somna stående och varit hungrig som en varg. Jag som annars äter 1500 kalorier om dagen har inte klarat mig på det. Min kropp har SKRIKIGT efter mat. Jag trodde såklart att det var för att min kropp behövde energin pga att jag höll på att bli sjuk.
Fick feber igår, och kastade i mig flera olika middagar igårkväll så min man frågar mig om mensen kommit igång ännu... Då går det upp för mig att jag ska ha mens imorgon Fredag, och mina bruna flytningar inte startat ännu.
Jag beställer genast ett test från apotea som kommer till mina Ica butik idag, torsdag.
Springer hem och tar testet, filmar tom testet när det slår över till ''Gravid'' och sedan 1-2 veckor.
Jag?? Jag som blivit så jävla ledsen varje månad i två år, är GRAVID?
Snälla, alla rara söta, starka och underbara kvinnor. Jag önskar er ALL lycka i hela världen och jag håller mina tummar så hårt för er och att ni får precis så många bebisar som ni önskar.
Jag ber till högre makter att min graviditet går som planerat. Orkar du som läser detta hålla en tumme för mig så är jag dig evigt tacksam.
Om allt går som planerat, så blir vi föräldrar den 2 December <3