Inlägg från: Lisa81molander |Visa alla inlägg
  • Lisa81molander

BIM MARS 2018

mulin skrev 2018-03-12 11:21:19 följande:

Gud vilka underverk den kombon verkad kunna göra! Helt otroligt. Har försökt googla lite när jag har tid på jobbet hur stor inverkan den kan ha på mannen och det verkar vara väldigt mycket! Ja precis så, han var direkt orolig att jag skulle lämna honom för någon med ?dugliga spermier? :( . Får man fråga hur stor mängd din man hade?

Jag hoppas också någon spermie hittat fram :D håller tummarna för er att ni snart får en liten busunge till! :)

Vi har bara gjort hemtest då han skämdes, och redan efter ca 14 dagar efter ett negativt svar har han fått positivt

Manligheten sitter ju där?enligt män? men så är ju inte fallet men det tar sin tid att få dom att förstå att det löser sig

Finns hemtest på nätet 2st för 299kr kan vara en trygghet för honom att få kunna få test själv emellanåt,

Ni når målet det kan jag garanterat ge inte upp<3
  • Lisa81molander
    Nicole92 skrev 2018-03-12 12:01:50 följande:

Måste bara peppa er som. Inte har någon symtom alls. Jag plussade idag och fixk negativt Bim-2 och idag bim+3 fick jag plus. Lite öm i magen annars ingen symtom alls

Ett stort grattis
  • Lisa81molander
    Esme08 skrev 2018-03-12 16:27:36 följande:

Tusen tack Mia12345 och Lisa81molander!!

Tanken är ju att vi ska hjälpa varann

Lycka till
  • Lisa81molander
    hej bilförlossning skrev 2018-03-12 18:17:26 följande:

Ruvardag 5. ÄL+ 7.

HUR STÅR NI UT?

Alltså jag menar allvar, jag behöver tips för hur man pallar väntan, det är ju ingen idé att tolka symptom när man tar Lutinuspiller....

Snart får jag sparken om jag inte slutar stirra drömmande ut i luften alt googla hysteriskt. 

Hahahaha, ja får vi in några tips så tar jag med dom

Själv försöker jag göra så mycket som möjligt som gör mig glad, städar tvättar hittar på olika pyssel saker med barnen,,,, ja du allt för att ?låtsas som ingenting? Hahaha

Nu är vi färdig mysta skulle jag tro iaf hysteriskt så äl+1 är jag
  • Lisa81molander
    hej bilförlossning skrev 2018-03-12 20:53:05 följande:

Hahah älskar att "städa och tvätta" hamnar bland saker som gör dig glad :))) Jag försöker kolla på dokumentärfilmer men har blivit så jäkla blödig så jag bara gråter av allt tex en hund som springer 15 mil efter sin ägare etc. 

Jag önskar dig en uthärdlig väntan :) 

Tyvärr måste jag erkänna min glädje till detta hahaha

Med 6 barn så blir det en hel del av den varan så det är bara att älska det längtar febrilt efter ett plus nu,

Håller tummarna för oss
  • Lisa81molander

En fråga

Några år sen jag vart gravid så man glömmer en del,,

Stickningar ner i slidan el hur man ska säga, är det nån som har haft det eft äl? Hade max äl igår och har sexat enormt , vad kan det ha vart som stack till så? Inte i magen utan stickningarna var liksom nere i slidan pågick några sec och kom ett par tre gånger

Gjorde inte ont

Vet nån?

• Lisa81molander
    Samba80 skrev 2018-03-12 22:19:09 följande:

Hej, har BIM på torsdag och ska testa på lördag är det tänkt! Är en sån där ensamstående som bestämde sig för att skaffa barn själv innan det är för sent och har nu blivit inseminerad första försöket! Hoppas ju så klart på positivt besked på lördag men vet ju att procenten är liten! De tydligaste symptomen just nu är ömma bröst som blivit lite större och tydligare blodådror på brösten! Magen har känts konstig sen några dagar efter inseminationen, så jag hoppas det inte är inbillning! Jag håller tummar för andra som också väntar på ett plus på stickan! Kram på er! ????

Välkommen bim på Tors och du har än inte testat dig? Whaooo vilket tålamod ,håller verkligen tummarna för dig
  • Lisa81molander
    moxxina skrev 2018-03-13 01:12:18 följande:

Hej.

Kom en glad gubbe på cb äl test i fredags.

Så nu håller jag tummarna att det tog sig.

Har bim 25 mars.

Känner som många andra att det är himla drygt att vänta.

Kul att denna grupp finns <3

Vad roligt, bim samtidigt ca

Hoppas vi lyckats
Svar på tråden BIM MARS 2018