• bastamamman1

BIM MARS 2018

bastamamman1 skrev 2018-03-05 09:30:26 följande:

Skickar min tempkurva. Hela 37,5 idag. ÄL + 11, BIM -5. Tog negativt graviditetstest idag från testlagret, å andra sidan 5 dar för tidigt. Känner mig deppig och ledsen och typiskt pms?ig. Känner mig inte gravid, som att jag innerst inne vet att jag inte är det :(.

• bastamamman1
    mulin skrev 2018-03-05 11:34:09 följande:

Hoppas in här jag också. Har BIM 9/3 . Men tyvärr är

Förhoppningarna inte så stora när jag försökt i ca 3 år. Men någon gång ska väl kanske bli den första att få ett plus :). Inga symtom hittills mer än möjligtvis lite ?hugg? ibland på högra äggstock. Men jag känner aldrig något speciellt innan mens heller. Brukar bara få lite mensvärk de första två dagarna när mensen dragit igång. Lite tråkigt att jag känner så lite, man kan inte riktigt förbereda sig på vad kroppen har på gång då. :)

inte testat ivf?
  • bastamamman1
    Niila skrev 2018-03-05 12:13:25 följande:

Syns kanske bättre på denna. Strecket är något mörkare i verkligheten, men ändå väldigt svagt.

Det där är nog tyvärr ett negativt äl-test. Strecket ska va lika starkt eller starkare än kontrollstrecket för att vara positivt. Hade det varit ett graviditetstest hade det varit annorlunda :).
  • bastamamman1
    Niila skrev 2018-03-05 12:25:12 följande:

Ok tack! Men du menar att det ändå kan finnas chans att ett vanligt gravtest kan visa positivt?:/

ja man kan nog inte helt förlita sig på ältest om det e graviditet du vill kolla :)
  • bastamamman1
    mulin skrev 2018-03-05 13:05:01 följande:

Jag är för ung fortfarande, fyller 25 sent detta år så får kämpa på fram tills dess, men det ligger som högsta prio bara jag fyller år. :)

dessa jävla löjliga åldersregler i detta land :(
  • bastamamman1
    Asale skrev 2018-03-06 08:37:04 följande:

Lekba: tack så jätte mycket!

Håller tummarna för dig också!

Om detta nu är ett tillförlitligt + så plussade jag på mensdagen äl +14 idag

grattis! häftigt :)
  • bastamamman1
    Lisa81molander skrev 2018-03-06 09:41:57 följande:

Oj oj oj cykel dag 8,, 3 dagar efter avslutad mens, kände inatt att nått var på gång och mycket riktigt en glad gubbe på äl testet.

Äl redan? Första kuren med letrozol ,

Kansle är detta min månad ,

Grattis till plussen i tråden

Jag vill bara flagga för att clearblue digital med dubbel hormonmätning inte funkar riktigt med letrozol pga att man manipulerar östrogennivåerna. Jag skulle komplettera med ett vanligt äl-test som bara mäter lh-stegring.
  • bastamamman1
    lyckligast80 skrev 2018-03-06 10:26:10 följande:

Hej,

Är på kur nr 2 med Letrozole. Båda gånger ÄL på dag 12. 3 dagar efter avslutad kur. Nästa månad måste jag in för kontroll på dag 10 redan för nu har han missat min ÄL två ggr! Får den väldigt tidigt tydligen trots Letrozole...

Hålle tummarna för oss denna månad!

hej! med dubbel kur letrozol cd 5-9 kom äl snabbt, men med enkeldos kom den på cd 16 (istf 12-13 som jag brukar ha)
  • bastamamman1

Trist, idag fick jag en tempdipp 3-4 dar före dipp på ÄL+12 :(. Kan det betyda att det inte e nåt?

Svar på tråden BIM MARS 2018