• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Karaa

Halloj!

Jag är sprillans ny här på FM, men har läst det flesta trådar (gamla som nya) och kände att det var dags att bli en i gänget! Jag och min sambo har försökt sen i somras, men ännu inget plus. Har bim i helgen och följs gärna åt! :)

• Lindsey77
    Karaa skrev 2018-02-28 12:24:32 följande:

Halloj!

Jag är sprillans ny här på FM, men har läst det flesta trådar (gamla som nya) och kände att det var dags att bli en i gänget! Jag och min sambo har försökt sen i somras, men ännu inget plus. Har bim i helgen och följs gärna åt! :)

Välkommen :)
  • PowerL
    bluegrass skrev 2018-02-28 06:52:43 följande:

Tråkigt om det är så, men är du säker? När var det du har BIM?

Ja det känns precis som innan mens. Är på äl+11 idag och negativa testa tidigt tester. Så känner mig rätt säker på att det inte tog sig. Med dottern plussade jag på äl+10 jättetydligt.
  • MaalinJ

Vet ju sol sagt inte ens om jag hade äl den här månaden. Men hittade ett grav test i skåpet och har gjort som så många andra och testat, troligtvis alldeles för tidigt. Men det va negativt iaf. Har fått för mig att brösten känns lite ömma men jag tror att jag inbillar mig å känner av för mycket. Testet jag tog stod det att jag kunde testa tidigast samma dag som beräknad mens ca 6/3 så det är ju ett tag kvar. Hade så gärna hoppats på en november bebis. Men jag kommer nog strunta i att testa mig igen (om jag kan hålla mig) tills det är dags för mensen. Vi får se. Jag har under mina tidigare graviditeter känt en stark känsla när jag varit gravid men jag har inte den nu. Jag känner nog mer att jag hoppas så mycket så jag inbillar mig.

Grattis till er alla som har plussat redan! Vilken mysig vår/sommar och höst ni har framför er <3

• MaalinJ
    Karaa skrev 2018-02-28 12:24:32 följande:

Halloj!

Hej och välkommen. Hoppas på ett plus för er till helgen då :)
  • bastamamman1
    skogsmamman3 skrev 2018-02-28 11:01:41 följande:

fast nä det tycker jag inte. nu har jag bytt ändå till graviditetskollens tester så är jag inte gravid nu så har jag äl tester för 2 mån

för mig funka de inte alls, apotekets egna äl-tester funkar dock alltid klockrent för mig.
  • Karaa

(Vet ej hur man svarar en specifik person ännu men, haha) Tack snälla! Ja jag hoppas så innerligt! Haft stramningar i höger ljumske och äggstock sedan helgen (1v efter äl) och superont i brösten sedan några dagar tillbaka. Inte liksom hela brösten, just under bröstvårtorna gör det ont. Plus att jag blir så sjukt åksjuk och sover hela tiden. Men hoppas inte på för mycket för att inte bli besviken.. :/

• Dimfrost

Varit tveksam på om jag ens haft nån chans på att bli gravid denna månad men nu börjar jag känna mer och mer att jag mest troligt inte är det denna månad heller...

CD25 idag och BIM -4/-5 men vaknade upp med känningar om att mensen kanske ändå är på gång snart, har lite värk både i livmodern och i ländryggen.

Jag hoppas in i det sista för min skull med men tror att jag ev. snart får bekräftat att jag får hoppa över till April-tråden.

Grattis till alla er som plussat hittills!

Håller tummarna för er som fortfarande väntar och undrar!

• Emhy89
    MissElin93 skrev 2018-02-28 10:21:43 följande:

Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3

Men vas härligt! STORT grattis! <3
  • PowerL

VA!? Nu fattar jag ingenting! Blanka test i flera dagar. Har mensvärk och pms. Känns som att mensen kommer närsomhelst. Var så säker på det så att jag till och med startade BIM april-tråden igårkväll. Var så säker på att det inte gått vägen. Men tänkte idag att äh jag tar det sista testet som ligger här hemma. Man skulle läsa av inom 5-10 min. Efter ca 2 min ser jag ett svagt streck. Lila. Som det skulle vara om det är positivt. Efter 30 min är det fortfarande kvar. Dock inte lika lila längre. Tog bild på det då. Syns kanske inte på bild alls för er... Är på äl+11.

Svar på tråden BIM MARS 2018