• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • joannaq
    MissElin93 skrev 2018-02-28 10:21:43 följande:

Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3

Men va härligt! Grattis!
  • skogsmamman3
    bastamamman1 skrev 2018-02-28 09:57:36 följande:

testlagrets äl-tester suge oxå!

fast nä det tycker jag inte. nu har jag bytt ändå till graviditetskollens tester så är jag inte gravid nu så har jag äl tester för 2 mån
  • skogsmamman3

Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3

Grattis!
  • YaseminL

Är så besviken... vårt första riktiga försök denna månaden då vi hade sex 5 dagar innan äl förra månaden pga att mannen var utomlands. Drabbats av influensan igår / inatt och idag började smileyn blinka på CBs ägglossningstest... När man väl bestämt sig för att börja försöka så går allting emot en. Brukar bara ha blinkande smiley i 2 dagar innan det övergår till en fast smiley så antar att jag har ÄL runt den 4/3.

• joannac
    Meej skrev 2018-02-28 10:49:18 följande:
    Tack! Jag har också ett sådant från Kronans som jag tänkte använda på lördag, BIM -2 eller -3.
    Har aldrig beställt något därifrån, men det kan ju vara värt att kolla på. Onödigt att lägga pengar/tillverkning på plastfodral som inte gör någon skillnad för testkvalitén..! :) Kör gärna på stickor om jag inte använder de digitala testen som jag ju förstår faktiskt behöver sitt plasthölje.
    ja men precis! känns ju lite onödigt med det där plasthöljet egentligen ;) gillar också stickor bättre, men den dagen jag väl plussat på sticka så blir det digitalt också. tror det kommer ta lite tid för mannen att fatta annars, haha.
    tänker att jag hade velat överaska honom :) (och kanske smygfilma)
    lycka till!
  • Längtande95

Hej! Hoppar in här från februari-tråden då mensen tyvärr kom idag 4 dagar för sent :(

Har bim 27/3 så lägger in mig på listan också så håller vi tummarna för oss alla att denna månaden är vår månad! :)

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi

2/3 Lindsey77, SweetDelight,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

14/3 - H0nd3ndär

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

27/3 Längtande95

28/3 Jahaaja

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

24/2 carnations (BIM 1/3)

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

• Lindsey77
    skogsmamman3 skrev 2018-02-28 11:01:41 följande:
    fast nä det tycker jag inte. nu har jag bytt ändå till graviditetskollens tester så är jag inte gravid nu så har jag äl tester för 2 mån
    Då vill jag passa på att varna för graviditetskollens gravtester. Fick alltså negativt på deras tester men positivt på Clearblue digitalt och Babyplan testa tidigt! Jag var alltså gravid, men fick missfall. HCG halterna var väl svaga, men fick ändå positivt på digitalt. Var jättekonstigt! Kanske är inte de lika känsliga?? Hoppas ÄL stickorna är bättre...
  • Cupidi

Grattis!!! Underbart! Hjärta
    Så spännande! Då diffar vi bara på en dag, jag tog idag på ÄL+12 :) BIM imorgon.

Jag funderar på att köpa mig ett digitalt test. 
    Har förvisso fått plus med tre early test (ett CB och två RFSU) samt ett vanligt CB test, olika dagar. Jag kanske får inse att det är ett plus hos mig med...:)
  • Lindsey77
    Meej skrev 2018-02-28 10:45:09 följande:
    Jag har aldrig fått det. Har testat med deras test både föregående gångerna jag blev gravid och även den här gången när jag ännu inte fått något plus.
    Jag antar att alla kvinnors hormoner fungerar på olika sätt och att en del test fungerar bättre på vissa än andra och vice versa. För mig har testlagret alltid fungerat bra. Fick ett vitt streck när jag testade i förrgår som var vad jag förstod ett fabrikationsfel, men det försvann sen. Aldrig torkstreck i lampan. Desperat som jag blir tittar jag alltid i alla vinklar och ljus, men nej.. ;P
    Lika desperat här uppenbarligen. :) Jag har fått ett torkstreck tidigare. Men då var det väldigt tunt. Denna gången var det tjockare.

Fortsätter med test imorgon bitti. Jag har BIM på fredag eller lördag, så det finns ännu tid för mig att jag ett plus.
  • bluegrass

MissElin- stort grattis!!

Lindsey- för mig har testlagret alltid funkat och jag har inte sett ngt torkstreck under lampa. Hoppas att det är ett riktigt!

Jag har graviditetskollens test nu. Intressant att de visade fel för dig. Hoppas att de hör det för mig med!

Svar på tråden BIM MARS 2018