• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Baraentilligen
    Jagvetdåinte skrev 2018-02-28 07:13:05 följande:

Berättar om min syrra igen, hon har blött alla fyra graviditeter å plussat sent! Så lite rosa är inget att ge upp hoppet för :)

Nu var jag så trött imorse att jag tyckte flytningen skiftade svagt mot ljusrött men det har inte kommit mer så vet inte vad jag såg. Ställer in mig på mens åtminstone så blir jag inte så besviken :)
  • MissElin93

Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3

• Lindsey77
    skogsmamman3 skrev 2018-02-28 09:53:29 följande:
    ja alltid i stort sett. tom fått falsk positiv. aldrig mer jag köper testlagrets
    Låter ju inte bra. :(
  • Lindsey77
    MissElin93 skrev 2018-02-28 10:21:43 följande:

Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3

Ett stort grattis!!
  • joannac
    bluegrass skrev 2018-02-28 06:49:35 följande:

Jag var dum nog att titta på gårdagens negativa test igår kväll ( alltså 12 H efter att jag tog det). Då fanns ett svagt men tydligt färgat streck. Jag vet förstås att det inte är giltigt, men började ändå få upp lite hopp.
    Dagens test på BIM-4 dock helt neg.

Jag brukar plussa senare än så, men detta är första gången jag kör på testa tidigt. Jag får helt enkelt vänta och se, men man blir ju så otålig!
    Jag har molvärk och lite fylligare bröst, men det kan ju förstås lika gärna vara PMS.

Hur har det gått för er som skulle testa idag?

oj vad spännande! hoppas hoppas att det va ett gott tecken!
    jag skippade att testa idag faktiskt och håller mig till bim på lördag. Kommer vara de tre långsammaste dagarna, haha.

tempen går sakta men säkert upp också så ännu ingen dipp, mannen regerade igår på att mina bröst såg större ut så då inbillar jag mig inte det iaf ;) tycker väll mest att dom känns svullna och tunga..
    knappt fått det som tecken innan mens tidigare men jag utesluter inte något.
    kan lika gärna vara menssymtom som smyger sig på.

lycka till och hoppas vi plussar i dagarna!
  • joannac
    MissElin93 skrev 2018-02-28 10:21:43 följande:

åh grattis! kul att pricka på första, hoppas också på det nu men man vågar ju inte hoppas för mycket. kram!
  • Meej
    Lindsey77 skrev 2018-02-28 09:35:19 följande:

Ni som testat med Testlagret! Om ni håller upp ert test under en lampa, har ni kunnat se torkstreck?

Jag har aldrig fått det. Har testat med deras test både föregående gångerna jag blev gravid och även den här gången när jag ännu inte fått något plus.
    Jag antar att alla kvinnors hormoner fungerar på olika sätt och att en del test fungerar bättre på vissa än andra och vice versa. För mig har testlagret alltid fungerat bra. Fick ett vitt streck när jag testade i förrgår som var vad jag förstod ett fabrikationsfel, men det försvann sen. Aldrig torkstreck i lampan. Desperat som jag blir tittar jag alltid i alla vinklar och ljus, men nej.. ;P
  • Meej
    joannaq skrev 2018-02-27 22:47:15 följande:
    LA till en bild på det här om det funkar :))
    Tack! Ska kolla runt och se vad jag hittar!
  • Meej
    joannac skrev 2018-02-27 22:14:34 följande:
    jag har ett från predictor early hemma nu i plast. men på billiga-tester.se finns det 10 stickor från babyplan :) rätt billiga också 
    Tack! Jag har också ett sådant från Kronans som jag tänkte använda på lördag, BIM -2 eller -3.
    Har aldrig beställt något därifrån, men det kan ju vara värt att kolla på. Onödigt att lägga pengar/tillverkning på plastfodral som inte gör någon skillnad för testkvalitén..! :) Kör gärna på stickor om jag inte använder de digitala testen som jag ju förstår faktiskt behöver sitt plasthölje.
Svar på tråden BIM MARS 2018