BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Berättar om min syrra igen, hon har blött alla fyra graviditeter å plussat sent! Så lite rosa är inget att ge upp hoppet för :)
Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3
MissElin93: Grattis! Hoppas allt går bra med graviditeten!
Är gravid!!!! Äl +11 idag :D tog ur spiralen den 8 feb och lyckades bli gravid på första försöket!!! Förra barnet tog 6 månader så skönt att de gick på första försöket denna gång :D lycka till alla <3
Jag var dum nog att titta på gårdagens negativa test igår kväll ( alltså 12 H efter att jag tog det). Då fanns ett svagt men tydligt färgat streck. Jag vet förstås att det inte är giltigt, men började ändå få upp lite hopp.
Dagens test på BIM-4 dock helt neg.
Jag brukar plussa senare än så, men detta är första gången jag kör på testa tidigt. Jag får helt enkelt vänta och se, men man blir ju så otålig!
Jag har molvärk och lite fylligare bröst, men det kan ju förstås lika gärna vara PMS.
Hur har det gått för er som skulle testa idag?
Ni som testat med Testlagret! Om ni håller upp ert test under en lampa, har ni kunnat se torkstreck?