• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • MaalinJ
    PowerL skrev 2018-02-28 16:34:14 följande:
    Ser ett svagt streck :) vågar nästan skriva grattis. Avvakta något dag, så borde det bli starkare :)
  • Emhy89

[quote=78510063][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-28 16:34:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser något!

• Asale

PowerL: vad spännande! Gud vad kul om du är gravid i alla fall! Jag ser också ett väldigt svagt sträck.

• PowerL

Åh så fler än mina ögon kan se det. Syns utan att anstränga sig i verkligheten. Det är testa tidigt test. Känns väldigt svagt för att vara äl+11...

• PowerL

Och mensvärk och pms är stark idag :(

• Asale

PowerL: behöver inte anstränga mig så mycket för att se sträcket, tycker verkligen inte att du ska ge upp hoppet ännu. Äl +11 behöver ju inte vara så mycket. Så ägget kan ju faktiskt fästa så sent som äl+10. Så den kanske fäst sent. Den kanske fäste äl+10 eller +9.

Vänta ett par dagar!

• PowerL

Ok :D ja nu måste jag vänta för har inga tester kvar :p

• joannac

[quote=78510063][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-28 16:34:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh va spännande!! Det måste ju va ett plus!!

• skogsmamman3
    Lindsey77 skrev 2018-02-28 11:22:07 följande:

Då vill jag passa på att varna för graviditetskollens gravtester. Fick alltså negativt på deras tester men positivt på Clearblue digitalt och Babyplan testa tidigt! Jag var alltså gravid, men fick missfall. HCG halterna var väl svaga, men fick ändå positivt på digitalt. Var jättekonstigt! Kanske är inte de lika känsliga?? Hoppas ÄL stickorna är bättre...

börjat tveka på om det är bra.

ser ut som färg fastnat i en repa på testet. jag behöver verkligen låna era ögon nu. äl+7

Svar på tråden BIM MARS 2018