• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (mullig)
    Underhill skrev 2018-04-19 12:40:12 följande:

Skämmas tycker jag inte du skall göra. Kvinnliga trevliga former. No worries! Tror att man själv är sin största fiende lite när det gäller graden av "nöjdhet" över sig själv. Var den du är, vem skall du annars vara? 

Tack :) du har så rätt i det du säger :)
  • PeeZ87 kik
    Anonym (mullig) skrev 2018-04-19 12:19:39 följande:

tack, visst, skriver dock inte ut mitt namn här så kan bli lite svårt 

Fixar det nu . Så nu kan du skriva
  • skånekillen999
    Anonym (mullig) skrev 2018-04-19 12:40:23 följande:

Tack för dina fina ord, tyvärr är det lite stor åldersskillnad ;)

ja alltså jag tänkte då inte primärt på att jag per se sökte kontakt med dig

mer att jag tycker du är sexig o att dina kurvor absolut inte hade hindrar mig från att hamna under samma täcke som du;)
  • Thrandir
    Anonym (mullig) skrev 2018-04-19 12:21:14 följande:
    Oj vilka fina ord Förvånad tack så mycket för allt fint du sa, jag ska verkligen försöka se mig själv som den vackra personen 

När jag träffade min fästmö så hade hon stora problem med sig själv. Hon tyckte verkligen inte om hur hon såg ut plus att hennes dåvarande pojkvän påpekade detta jämt och ständigt. Hon var ganska så smal och så fort hon fick höra något om sin vikt eller form så åt hon mindre. Efter många pratstunder med henne och många komplimanger om främst hennes personlighet, så fick jag henne att se på det hela lite ljusare och efter ett par veckor så hade hon gått upp med ca 3 kg. Snacka om att hon blev glad då! Idag är hon fullt frisk, god kroppsform och springer varje dag.

Får man bara höra av andra att man själv duger tillräckligt många gånger så börjar man tro på det själv.

Om du bara vill ha någon att prata med så är det bara att skicka ett pm. Vore kul att få prata lite mer med dig.Glad

• Anonym (mullig)
    Thrandir skrev 2018-04-19 13:06:16 följande:

När jag träffade min fästmö så hade hon stora problem med sig själv. Hon tyckte verkligen inte om hur hon såg ut plus att hennes dåvarande pojkvän påpekade detta jämt och ständigt. Hon var ganska så smal och så fort hon fick höra något om sin vikt eller form så åt hon mindre. Efter många pratstunder med henne och många komplimanger om främst hennes personlighet, så fick jag henne att se på det hela lite ljusare och efter ett par veckor så hade hon gått upp med ca 3 kg. Snacka om att hon blev glad då! Idag är hon fullt frisk, god kroppsform och springer varje dag.

Får man bara höra av andra att man själv duger tillräckligt många gånger så börjar man tro på det själv.

Om du bara vill ha någon att prata med så är det bara att skicka ett pm. Vore kul att få prata lite mer med dig.Glad

Åh vilken tur att hon träffade en sådan kille som du, det är precis sådana killar man vill ha, någon som tycker om den för den man är.. 

Mm det har du rätt i, blivit lite bättre på att jag kan se fin ut men har en bra väg kvar.
  • Anonym (Snälla frun)

Jag är mer än mullig och jag har märkt att på nätet backar många av den anledningen. 
    Men när vi träffar folk irl så har det aldrig/sällan varit problem, snarare tvärtom, det kommer fram folk och säger shit va sexig/snygg jag är.

En kul grej var när vi skulle på en swingerskryssning och vi fick kontakt på nätet med ett annat par som också skulle med.
    Vi chattade lite först och det kändes bra, sen bytte vi bilder då de ville se helkroppsbilder. Då blev det tyst och efter ett tag svarade de att de inte kände att det klickade...
    På kryssningen såg vi dom och vilka var det som hookade upp med andra och blev uppassade? Inte dom iaf. Så i irl är det utstrålning som smäller högre.

• Anonym (Man 2)
    Anonym (mullig) skrev 2018-04-19 13:11:57 följande:
    Åh vilken tur att hon träffade en sådan kille som du, det är precis sådana killar man vill ha, någon som tycker om den för den man är.. 

Mm det har du rätt i, blivit lite bättre på att jag kan se fin ut men har en bra väg kvar.
    Alltså hur är din situation egentligen? Har du haft någon pojkvän? Sex? Eller upplever du att du aldrig får någon eftersom du inte har varit nöjd med din kropp?
  • KsdPappa

Ser inga fel med den kroppen.
    Det viktigaste för mig är att se och känna att den andra parten är kåt och aktiv i sexakten.

Det ser man när man tittar i varandras ögon.

• Teppar
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 14:15:52 följande:

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

Jag vill gärna träffa dig ;) Skriv pm ;) 
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Man 2) skrev 2018-04-19 13:40:44 följande:

Alltså hur är din situation egentligen? Har du haft någon pojkvän? Sex? Eller upplever du att du aldrig får någon eftersom du inte har varit nöjd med din kropp?

Nej jag har inte haft någon pojkvän pga att jag backat ur det då jag inte trott att någon kunde tycka om mig utan att jag bara var någon man vill ligga med en gång och sedan slänga... Jag har aldrig vågat ha sex för att jag både skäms men för att jag varit med om andra saker som gör att jag inte kan lita på killar...
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?