Thrandir skrev 2018-04-19 13:06:16 följande:
När jag träffade min fästmö så hade hon stora problem med sig själv. Hon tyckte verkligen inte om hur hon såg ut plus att hennes dåvarande pojkvän påpekade detta jämt och ständigt. Hon var ganska så smal och så fort hon fick höra något om sin vikt eller form så åt hon mindre. Efter många pratstunder med henne och många komplimanger om främst hennes personlighet, så fick jag henne att se på det hela lite ljusare och efter ett par veckor så hade hon gått upp med ca 3 kg. Snacka om att hon blev glad då! Idag är hon fullt frisk, god kroppsform och springer varje dag.
Får man bara höra av andra att man själv duger tillräckligt många gånger så börjar man tro på det själv.
Om du bara vill ha någon att prata med så är det bara att skicka ett pm. Vore kul att få prata lite mer med dig.![Glad Glad](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Åh vilken tur att hon träffade en sådan kille som du, det är precis sådana killar man vill ha, någon som tycker om den för den man är..
Mm det har du rätt i, blivit lite bättre på att jag kan se fin ut men har en bra väg kvar.