• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (Sann)

Ärligt talat så skiter jag i vad folk känner, fakta säger att fetma är ohälsosamt, en kostnad för samhället och dåligt för miljön pga överkonsumtion och föroreningar.

Att du inte har sjukdomar nu är ingen garanti för att din BMI-kurva inte kommer stiga med åren och att du sen får följdsjukdomar om du fortsätter leva som du gör.

Kan hända att du äter hälsosam mat, problemet är att du äter för två personer.

Om man tar steorider och ökar i muskelmassa så pass att vikten ökar till samma nivå som personer med fetma så är det också negativt. Personer som inte tar steroider ökar normalt sett inte i vikt på samma sätt. Måste man äta för 4 pers för att upprätthålla sin muskelmassa och man jobbar på kontor så är man helt fel ute. Man sliter på sina organ.

Mindre värd? När sa jag det? Att jag anser att folk får ta sitt eget ansvar för sin kropp har inget med värde att göra. Jag tycker däremot att vissa människor har en sämre karaktär om de är lata, feta, kriminella eller liknande. Och jag säger det till dem också så de vet vad som de behöver göra för att bättra sig.

• Anonym (BBW admirer)
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:
    Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig
    Fantastiskt fin drömkropp! Kan knappast bli bättre än så.
  • Anonym (...)
    Anonym (BBW admirer) skrev 2018-03-11 23:52:30 följande:
    Fantastiskt fin drömkropp! Kan knappast bli bättre än så.
    Stora tjejer är fina grejer!
  • Anonym (Sann)

Såg din bild nu. Nej, du är inte mullig, det där är början på fetma. Mullig är man om man har lite extra kurvor på kroppen. Du har ju valkar och bilring på magen. Man ser även hur trosorna skär in ett par centimeter i fettet vid höfterna.

Fett deformeras av åtsittande kläder medan muskler och ben inte deformeras av kläder.

Du ska vara medveten om att du inte bara har fett på magen, dina organ inne i kroppen har också fettansamlingar.

Vill inte klanka på dig, säger bara som det är. Du ska ha beröm för att du hade mod att lägga ut en bild!

• Dr Nail
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 21:57:46 följande:

Vad mycket positivt ni ger mig, sådan skillnad från ett annat forum där det sades att mulliga tjejer är inget att ha och dem som gillar dessa är en minoritet, m.m.

Känner mig redan lite tryggare i mig själv av att göra att det finns killar som tänder på oss som är lite större,

Låt inte dig luras av vad desperata män skriver. Visst finns det män som är beredda att harpunera en landval som du är, men finns INGET attraktivt med din kropp.

Gå ner i vikt! Ät mindre träna mer, och du kommer att må bättre!
  • Charlieochjag
    Dr Nail skrev 2018-03-12 04:53:37 följande:

Låt inte dig luras av vad desperata män skriver. Visst finns det män som är beredda att harpunera en landval som du är, men finns INGET attraktivt med din kropp.

Gå ner i vikt! Ät mindre träna mer, och du kommer att må bättre!

Sitt du där, bakom din skärm och tryck ner folk. Låter som det är du som är desperat. Kunde du inte låtit den kommentaren va?

Jag hoppas att TS tar åt sig mer av alla positiva kommentarer hon fått. För fyfan vad ord som dina gör ont att höra.
  • The mist
    Anonym (Sann) skrev 2018-03-11 23:34:43 följande:

Ärligt talat så skiter jag i vad folk känner, fakta säger att fetma är ohälsosamt, en kostnad för samhället och dåligt för miljön pga överkonsumtion och föroreningar.

Att du inte har sjukdomar nu är ingen garanti för att din BMI-kurva inte kommer stiga med åren och att du sen får följdsjukdomar om du fortsätter leva som du gör.

Kan hända att du äter hälsosam mat, problemet är att du äter för två personer.

Om man tar steorider och ökar i muskelmassa så pass att vikten ökar till samma nivå som personer med fetma så är det också negativt. Personer som inte tar steroider ökar normalt sett inte i vikt på samma sätt. Måste man äta för 4 pers för att upprätthålla sin muskelmassa och man jobbar på kontor så är man helt fel ute. Man sliter på sina organ.

Mindre värd? När sa jag det? Att jag anser att folk får ta sitt eget ansvar för sin kropp har inget med värde att göra. Jag tycker däremot att vissa människor har en sämre karaktär om de är lata, feta, kriminella eller liknande. Och jag säger det till dem också så de vet vad som de behöver göra för att bättra sig.

Ligger något i den faktan, något som definitivt inte är bra för miljön är alla barn som skaffas.. Tänk på vad en individ påfrestar miljön under en livstid. Finns redan alldeles för många människor på denna jord.

Så med tanke på att jag inte har några barn och tänker aldrig skaffa heller så har jag klimatkompenserat för all framtid. Tänk på detta gott folk!
  • Anonym (mullig)
    Charlieochjag skrev 2018-03-12 06:03:51 följande:

Sitt du där, bakom din skärm och tryck ner folk. Låter som det är du som är desperat. Kunde du inte låtit den kommentaren va?

Jag hoppas att TS tar åt sig mer av alla positiva kommentarer hon fått. För fyfan vad ord som dina gör ont att höra.

Jag försöker att fokusera på det positiva jag hört, är fler som är positivt inställda men är svårt sådan kommentarer som kommit nu det sårar och gör att jag går flera steg tillbaka på min väg att älska mig själv och hur jag ser ut... Tycker det är skrämmande hur folk kan skriva sånt men försöker strunta i det men som sagt inte så lätt
  • Anonym (mullig)
    Charlieochjag skrev 2018-03-12 06:03:51 följande:

Jag försöker att fokusera på det positiva jag hört, är fler som är positivt inställda men är svårt sådan kommentarer som kommit nu det sårar och gör att jag går flera steg tillbaka på min väg att älska mig själv och hur jag ser ut... Tycker det är skrämmande hur folk kan skriva sånt men försöker strunta i det men som sagt inte så lätt
  • Anonym (Friform)
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-24 19:21:04 följande:

Ni gör mig förvånad, majoriteten av er som svarat verkar föredra mulliga, sen förstår jag givetvis att det ändå hänger på personligheten, men det försts man ändå får syn på är det yttre och känner själv hur vissa bara tittat förbi mig och inte försökt få kontakt och det tror jag handlar om min vikt

Om frågan skulle vara: Är att vara mullig en dealbreaker om kemin finns och man gillar varandras personlighet så tror jag ännu fler (det är ju redan många) skulle säga att kroppsform eller vikt inte spelar roll.
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?