• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Förstabarnet33
    Linneisen skrev 2018-04-26 11:09:44 följande:

Låter absolut som nidblödning då! Min mens kom igång dagen efter, direkt på morgonen har jag för mig.

Jag läste att testet kan visa positivt 2-3 dagar efter nidblödning.

Ja förra gången innan bim fick jag en liten blödning dagen innan, men sen kom den igång som vanligt på morgonen dagen efter, så jag vill ändå hoppas lite.
  • Ladythewinter

Hej.. Jag hoppar in här. Vet inte helt säkert när jag har bim men har en cykel på 23-26 dagar och jag är på dag 28 nu. Testade negativt i morse med rfsu. Tyckte dock jag se nån skugga men det kan ju ha varit för att jag stirrade Liiite för mkt haha

Jag har mått illa i en vecka till och från. Dock tycker jag att det känns bättre nu. Molvärk i magen, mängder med flytningar som är mjölkiga och brösten gör så ont att jag vill gräva ner mig. Har konstant styva vårtor och mitt humör är i botten. Gråter för ingenting. Känner inte alls igen min kropp denna månaden.

Tänkte jag skulle försöka vänta tills efter helgen med att testa igen..

• storformatare
    lo skrev 2018-04-25 19:50:27 följande:

Du är välkommen in till majtråden om de inte blir något.

Men håller tummarna för din skull att de visar+ om några dagar :)

Åh tack :) <3
  • Milian03

Idag fick jag två streck på graviditetskollens stickor!

Men har en jävla mensvärk :(

• Näckros

Det va jävlarimig positivt!! :D :D :D :D :D herre gud! <3

Åh måtte det hålla fast nu! Fått så många missfall att jag aldrig riktigt kan tro det är sant förrän jag gått förbi menstruationen med en månad! Shit!

Skall försöka hålla mig från att säga till killen. Han vill nog gärna bli överraskad denna gången eftersom han inte blev det med första graviditeten. Har så svårt å hålla mig bara!
  • Näckros
    Milian03 skrev 2018-04-26 17:07:52 följande:

Idag fick jag två streck på graviditetskollens stickor!

Men har en jävla mensvärk :(

Menar du att dom inte är pålitliga?
  • Milian03
    Näckros skrev 2018-04-26 17:13:23 följande:

Menar du att dom inte är pålitliga?

Johan det tror jag för jag har inte fått positivt på dom förr! Menar bara att jag är rädd för missfall eftersom jag har så mycket mensvärk
  • Mandypandy95

Fjärde försöker för mig & negativt igen.. Någon mer som är lite less på negativa tester haha.. (och nej jag vet, fyra månader är inte mycket men det känns som en evighet)

• stragge
    Milian03 skrev 2018-04-26 17:32:30 följande:

Johan det tror jag för jag har inte fått positivt på dom förr! Menar bara att jag är rädd för missfall eftersom jag har så mycket mensvärk

Jag hade fruktansvärd mensvärk fram till vecka 8, är i vecka 11 nu och bebis mår bra :) Växer mycket där inne nu så därför man brukar få ont berättade min bm för mig <3 Grattis och försök att njuta ! =)
  • Vegas
    Näckros skrev 2018-04-26 17:12:18 följande:

Det va jävlarimig positivt!! :D :D :D :D :D herre gud! <3

Åh måtte det hålla fast nu! Fått så många missfall att jag aldrig riktigt kan tro det är sant förrän jag gått förbi menstruationen med en månad! Shit!

Skall försöka hålla mig från att säga till killen. Han vill nog gärna bli överraskad denna gången eftersom han inte blev det med första graviditeten. Har så svårt å hålla mig bara!

Stort grattis!!! :) Jag har bil på söndag men tänkte testa på lördag.. fast jag är sjukt rädd gör ett negativt test så vågar nästan inte. Väntar hellre på mensen känns de som.

Jag beklagar att du fått så många missfall:( vi fick också ett i feb 2018.. Hur känner du nu när du är gravid igen? Ska du be om tidigt vul för att göra de mer verkligt?
Svar på tråden BIM april 2018