• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • storformatare
    Jagvetdåinte skrev 2018-05-03 11:44:10 följande:

Grattis :D så du plussade alltså först bim+6? Då finns det hopp :D

Tack så mycket! Nej precis, inte ett märke eller tillstymmelse av streck innan, och sen small det till på BIM +6. Antingen så är jag väl en låghormonare, eller riktigt dålig på matte ;) håller tummarna för dig <3
  • Jagvetdåinte
    storformatare skrev 2018-05-03 21:49:36 följande:

Tack så mycket! Nej precis, inte ett märke eller tillstymmelse av streck innan, och sen small det till på BIM +6. Antingen så är jag väl en låghormonare, eller riktigt dålig på matte ;) håller tummarna för dig <3

Haha :D Det känns ju verkligen lovande och upplyftande! Håller tummarna att mensen håller sig borta även för mig denna gång :)
  • stragge
    saijda skrev 2018-05-03 09:00:04 följande:

Vad tror ni om detta? Har fortfarande halsbränna (bara haft på kvällar och nätter men nu på morgonen också), mår illa, extremt trött och kissnödig, magen känns svullen/?trång?, men också tunga relativt ömma bröst och huvudvärk.

Halsbränna och illamående var mina enda tecken innan jag fick mitt + har du vågat testa än? :)
  • saijda
    stragge skrev 2018-05-04 05:52:42 följande:

Halsbränna och illamående var mina enda tecken innan jag fick mitt + har du vågat testa än? :)

Är lite av en fegis när det gäller sånt här med att testa vågar inte tro det, pga tidigare missfall :( jag tänkte att jag ska testa imorgon då är det BIM+7 hehe. Så får vi se vad den visar :0
  • stragge
    saijda skrev 2018-05-04 06:21:48 följande:

Är lite av en fegis när det gäller sånt här med att testa vågar inte tro det, pga tidigare missfall :( jag tänkte att jag ska testa imorgon då är det BIM+7 hehe. Så får vi se vad den visar :0

Starkt av dig! Jag började testa på äl+4 tror jag HAHA !
  • saijda
    stragge skrev 2018-05-04 07:04:51 följande:

Anledningen är att jag testade mig den 25e april( i för sig inte på morgonen och bara hållt mig i fyra timmar) men då visade det minus. Gissar på att det var för tidigt :/
  • stragge
    saijda skrev 2018-05-04 07:14:40 följande:

Anledningen är att jag testade mig den 25e april( i för sig inte på morgonen och bara hållt mig i fyra timmar) men då visade det minus. Gissar på att det var för tidigt :/

Det kan det ju ha varit :/ lycka till när du testar sen :)
  • saijda
    stragge skrev 2018-05-04 07:45:29 följande:

Det kan det ju ha varit :/ lycka till när du testar sen :)

Tack så mycket! Är det dumt att testa ikväll eller ska jag vänta till imorgon bitti? :$
  • Linneisen
    stragge skrev 2018-05-04 07:04:51 följande:

När plussade du??
  • S79
    saijda skrev 2018-05-04 07:53:37 följande:

Tack så mycket! Är det dumt att testa ikväll eller ska jag vänta till imorgon bitti? :$

Jag plussade på BIM+2 och då testade jag på eftermiddagen och jag hade inte ens hållit mig så länge. Men det blev ett plus i alla fall. Så jag tror säkert att du kan testa ikväll. Man kan ju försöka låta bli att gå på toaletten typ 4 timmar innan. Men som sagt, för mig funkade det ändå.

Lycka till!!
  • stragge
    saijda skrev 2018-05-04 07:53:37 följande:

Hm om du gått så många dagar från ägglossning så borde det ju visa nu ikväll också tänker jag :) Mitt visade + på digitala när jag testade på eftermiddagen på äl+10
Svar på tråden BIM april 2018