• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Milian03
    saijda skrev 2018-04-20 14:31:13 följande:

Några dagar efter ÄL :)

Spännande och se om vi är gravida :D åh hoppas. Tredje försöket för oss...
  • Mullbär

Har inga känningar alls i kroppen. Lite besviken på det. Kanske lite huvudvärkig de senaste dagarna men kan ju vara ljuset. Har spanat på toalettpappret vid varje kissning efter spotting men icke. BIM 25/4. Känns som att det nog inte blev något då, men känner lite lättnad o slappnar av nu, jobbigt att lystra efter tecken från kroppen ! 

• saijda
    Milian03 skrev 2018-04-20 17:39:47 följande:

Spännande och se om vi är gravida :D åh hoppas. Tredje försöket för oss...

Ja vi får hoppas och hålla tummarna!! Vi har försökt är på tredje försöket sedan missfallet i januari :/
  • louisejohansson

Missade min ÄL förra gången med en hel vecka ???? vet ikte hur jag räknade. Nu köpte jag ägglossningsstickor, visst är väl denna positiv?
  • nufårvise
    louisejohansson skrev 2018-04-20 21:21:15 följande:

Missade min ÄL förra gången med en hel vecka ???? vet ikte hur jag räknade. Nu köpte jag ägglossningsstickor, visst är väl denna positiv?

Den borde vara positiv
  • sara9191

Hoppar in här! Fick positivt på stickan den 11/4 men fick temphöjning dagen efter så måste haft äl den 11/4, beräknad bim 28 eller 29 april om cykeln är lika lång som vanligt. Tycker att jag haft molande värk sen ÄL men kan säker va för att man känner efter mycket:) tempen började öka ytterligare ca 7 dagar efter äl. Första ?aktiva? försöket sen jag slutade med p-piller för ca 2 år sen!

• Mullbär

Hemskt öm i brösten idag! Skriker så fort jag råkar röra vid dom eller min man råkar Tyst Men har haft väldigt ömma bröst inför mens de senaste gångerna, vilket jag inte brukar ha tidigare. Märkligt det där hur PMS kan komma o gå..

En annan fråga.. Dricker ni nån alkohol mellan mens och nästa ÄL eller avstår ni helt? Är inte själv nån värst frekvent drickare.. Men funderar på om det skulle va okej Oskyldig 

• saijda

Godmorgon, misstänker att mensen kom igår på ÄL+9 men tycker det låter så skumt att den helt plötsligt kom fyra dagar innan BIM :0 min svägerska tror att det var en nidblödning eller genombrottsblödning då det kom tidigare och det varken känns eller ser ut (ursäkta!) som att mensen kom. Däremot så dippade tempen, men jag får avvakta och se :(( någon som har varit med om detta?

Svar på tråden BIM april 2018