• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Jagerika
    MaalinJ skrev 2018-04-03 11:49:32 följande:

Oj vad sträcker ser svaga ut på fotot! Dom är mycket starkare i verkligheten. Testet ifrån den 31/3 är strecken lika starka på! Och testet ifrån den 1/4 är strecken nästan lika starka på...

Strecken ska vara lika starka på ägglossningstest för att vara positivt :) så troligen hade du ägglossning 31/3
  • Lindsey77
    Jagerika skrev 2018-04-03 12:43:48 följande:
    Strecken ska vara lika starka på ägglossningstest för att vara positivt :) så troligen hade du ägglossning 31/3
    ÄL inträffar 1-2 dagar EFTER positivt ÄL test. Kan vara bra att veta. :)
  • Jagerika
    Lindsey77 skrev 2018-04-03 12:51:52 följande:

Jag har också läst det av många men aldrig hittat om det är sant, Vart har du läst det? :)
  • MaalinJ
    Lindsey77 skrev 2018-04-03 12:51:52 följande:

Tack, det assistent jag inte. Men det ???? nekar fortfarande en glad gubbe? Vi kanske ska sexa lite idag också då ifall jag hade ägglossning igår?
  • MaalinJ
    MaalinJ skrev 2018-04-03 13:54:34 följande:

Tack, det assistent jag inte. Men det ???? nekar fortfarande en glad gubbe? Vi kanske ska sexa lite idag också då ifall jag hade ägglossning igår?

Den här telefonen stavar lite hur den själv vill. Visste inte ska det stå :D
  • MaalinJ
    Jagerika skrev 2018-04-03 12:43:48 följande:

Men dom digitala blinkar ju fortfarande så dom menar att jag har hög chans att fortfarande bli gravid? Vi får kanske sexa idag också då. Mannen va sugen i morse men jag tackade nej för jag va så trött. Skulle kanske inte ha gjort det.
  • Lariz

Hoppar gärna med i tråden! Första barnet. Blev gravid efter 8 försök förra året i juli, slutade i tidigt missfall.. nu är vi på försök 6 efter mf, hade äl 27/3 och bim är 11/4 :)

• Lindsey77
    Jagerika skrev 2018-04-03 12:57:03 följande:
    Jag har också läst det av många men aldrig hittat om det är sant, Vart har du läst det? :)
    Googla :)

Testet upptäcker LH som höjs 1-2 dagar före ägglossningen.
  • Hejhopp69

BIM idag ingen mens ännu eller värk. Igår var testet negativt.. vi får väl se vad som sker. Väntar någon dag med test nu :)

• Baraentilligen

F*n också. Fick en liten ljusröd flytning igår och idag kom det en liten droppe blod i flytningen. Är på äl+8, och för två cyklar sen hände samma sak och då hade jag blodblandade flytningar fram till mens. Har knappt ömma bröstvårtor alls vilket jag brukar ha före mens så känner mig riktigt ute redan. Får väl ställa in mig på ett sjätte försök...

Svar på tråden BIM april 2018