• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Jagvetdåinte
    Meemelie skrev 2018-04-02 07:37:31 följande:

Mensen har inte kommit så får väl avvakta och se om den dyker upp snart. Vågar dock inte hoppas att jag skulle vara en av dem som inte plussar förrän efter BIM, speciellt då jag inte känt av några symptom alls denna månad.

Har hört om de som haft som enda symptom att de just inte haft någon pms alls :) men ska inte sjåsa upp det om du vill vila i att mensen kommer istället, jag borde göra detsamma för måendets skull. Men jag testar på haha..
  • Lindsey77
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 06:34:56 följande:
    Vad knepigt har lagt upp två. Lägger upp här oxå så får vi se om du kan se då :)
    Nope, tyvärr inte. :(
  • Theresu

Jag brukar alltid ha regelbunden mens och alltid direkt på morgonen när jag vaknat. Nu är det två dagar sedan jag hade BIM och gjorde ett test imorse som visade negativt. Jag har haft ovanligt mycket PMS dagaran innan och haft lite känningar i tjejmagen, men absolut inte någon mensvärk. Jag brukar också alltid vara lite dålig i magen de två första dagarna och det har jag också haft, men mensen kommer inte efter någon av gångerna. Aldrig missat en mens så tycker det här är super märkligt. Vanligt att man inte ser ett plus förrän flera dagar efter BIM?

• maria1992

Någon mer som har/haft symtom som extreeet ömma bröst? Kan nästan inte röra de?? Bim -8....

ägglossning +8.

Herregud så ont de gör och sticker??

• SixxAM

Hej. Mamma till en pojke på 6 och en bonus son på4. Vi jobbar nu sedan Augusti på ett gemensamt barn. Men det går inge vidare alls. Visa sig vid läkarbesök i januari att jag har extremt låga folsyra nivåer samt lider brister på v12 som jag nu mediciner. Vilket gjort skillnad i kropp o sjölv. Har den dess använt äl tester från cb digitala och lyckats pricka in äl. Men inget pluss. Dock så har hade jag jätte höga förväntningar att denna gång tog sig. Dock är man hetsig. Har bim på onsdag. Men testade redan med ett äl test igår som gav fullt utslag. Men idag med cb grav test digitalt visa det inte gravid. Båda pojkarna hemma fråga idag på morgonen.. - Har du en bebis i magen? Ville gråta då. För mina förhoppningar dog helt med testet.. Trots bim onsdag. Har haft helt sjuka symptom. Men börjar misstänka hjärnspöken.. Fan är så less. De ä ju helt fel på kroppen. Magen spänner. Värker. Brösten värker. Huvudet värker.

Känner mig ledsen idag. Förlåt för mitt deppiga presentation ??

• Elizai

BIM idag och gjorde ett test 2:30 inatt då jag vaknade och var kissnödig, då var det typ 4-5 timmar sen förra toabesöket så jag tänkte det är lika ta nu för annars blir det innan jag åker på jobbet vid 5 och då är det inte ens 3 timmar sen toabesöket vid 2:30. Testet var supernegativt.. men mensen lyser med sin frånvaro, har inga symptom på mens än heller och i vanliga fall blir jag jävligt risig i magen 1-2 dygn innan mensen och får en hiskelig mensvärk. Har lite att det ilar i magen nu men inget jag kan egentligen koppla till mensvärk, inte än i alla fall. Vad jag förstått så plussar inte alla på bim, så jag ska avvakta några dagar och testa sen igen om inte mensen hinner komma. Alternativt om jag får tag i ett testa tidigt-test, då kanske jag tar ett sånt test imorgon innan jobbet

• Elsaida
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 06:00:16 följande:

När man är redo för månadens microdepression pga att tempen droppade så inni norden idag, men man är envis som synden och tar ett gravtest på morgonen med detta resultat. Men nu har extra strecket blivit ännu svagare. Wtf? Någon som varit med om liknande? Missfall på g? Fästning å att det redan visar svagt plus? Spök?

Ser ut dom att du har en inplantationsdipp idag, och här då fostret producerat hög hög nivå så kan de ge + redan nu :)
  • Imra

Hej!

Fick min mens igår så nu är det bara att börja ställa in sig på försök nr 10 för vår det. (Efter ett missfall i januari). Beställt hem både äl-test och gravtest inför detta försök eftersom min äl blivit lite rubbad efter missfallet. Har beräknad äl den 20/4 så det är ett tag kvar, men ska nog börja med äl-test rätt tidigt.

Lycka till allihop och hoppas att april blir vår månad! :)

• Jagvetdåinte
    Elsaida skrev 2018-04-02 11:42:33 följande:

Ser ut dom att du har en inplantationsdipp idag, och här då fostret producerat hög hög nivå så kan de ge + redan nu :)

Åh hoppas du har rätt <3 om inte får jag iaf njuta en tills mensen kommer hihi
  • sofiaaaaaa

Testade imorse! Supernegativt! Känner att mensen är på G så skit skit skit! BIM på onsdag kommer smörja progesteron krämen tills mensen kommer! Håller mig kvar i tråden tills mensen är 100%.

Svar på tråden BIM april 2018