Bim Maj 2018
Det smög sig in lite skum text där, bland annat en serb... får tydligen börja skriva på datorn istället!
Det smög sig in lite skum text där, bland annat en serb... får tydligen börja skriva på datorn istället!
Här har det hänt grejer! Vad många som plussat sedan jag var inne senast! Så härligt!
Behöver flytta fram mig i listan då jag hamnar på BIM 22/5 men har glömt uppdatera. Nu är det en dryg vecka kvar till ÄL så nu får helgen gärna komma och passera!
BIM-lista
1/5 Mih4, Jagvetdåinte
2/5, Theresu, puffen2009
3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, Issari
4/5 Meemelie, ansano91, H0nd3ndär
5/5 niiskuneiti, AllaGodaTingÄrTre, theteacher, Jeex
6/5 Paka, louisejohansson, Nicciz
7/5 Sararebecca, maria1992, jennyek93
8/5 aleakim90, CBF, Zandylina
9/5 lottch3n, Ejjami
10/5 nooneyouknow
11/5 E88
12/5 Lo, Linneisen
12/5 pippispetra
13/5 Hepphopp
14/5 Alehed90
15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa, snorpan91
16/5 LovaViola
18/5 Greta88
19/5 Lunalove, Fruitloop
20/5 lyckligast80
22/5 MR8692, Saijda, Nilepile89, FrökenUtter
24/5 Nicci91
25/5 lullis94
26/5 Norrlänska
27/5 Milian03
30/5 Ettlitetsyskon, bluegrass
Plus-listan
26/4 Fialotta8 bim -4
1/5 Imra (bim -2)
1/5 CBF bim - 4/5
1/5 Mih4 (på BIM)
2/5 Jeex (BIM 5/5)
Vad glad man blir av alla plus! Grattis!!
Nu har ÄL kommit och passerat, ser fram emot att snart få veta om det blivit något. Vi är ju ett helt gäng som har BIM 22/5 nu, när ska ni andra testa? Jag funderar på om jag ska ta ett redan lördag morgon eller om jag ska vänta tålmodigt på BIM...
Jag har bim på lördag men ska nog inte testa förrän typ bim+3.. förväntar mig inget denna gång, fastän hoppet ändå finns där inne nåstans. De föregående månaderna har jag testat typ bim-3 men nu ska jag vara uthållig hahahaha
Hur brukar ni känna innan mens tjejer? Alltså vilka ?symptom? har ni då? Jag har ätit p-piller i 15 år och inte haft mens eller känningar, så vet inte hur det känns.
Hade turen att bli gravid direkt nu i mars ,(men det slutade tyvärr i missfall). Då hade jag ömma bröstvårtor, lätt illamående, ilningar/stick i tjejmagen! Samtliga symptom började strax efter Äl.. denna gången känner jag precis likadant, men vet att mens symptom ska kunna vara ganska lika som gravidaymptom va?
Vill någon dela med sig av hur ni brukar ha det innan mens hade det varit jättegulligt <3
Hahaha ja precis, lättare sagt än gjort. Men jag försöker att inte låta hela vardagen kretsa runt graviditet o barn, fastän det är svårt. Jag blev så ledsen när jag fick missfall så jag vill inte bli för exalterad igen. Kommer inte mensen på beräknad dag eller ett par dagar efter så blir det definitivt ett test! Jag ska till gyn på tisdag, tror dock inte det kommer synas nåt så tidigt
Har för mig att en av fyra graviditeter slutar i missfall om jag kommer ihåg rätt...o flera missfall efter varandra är ovanligare....
Plussade idag på äl+11 (bim-2)!!
Har varit förkyld sen i torsdags och idag var jag hemma sjuk från jobbet. Lite orolig att det ska öka risken för mf. Inga symptom förutom liknande mensvärk.
Fick mf i mars så är lite nojig.
Hoppas så att liten vill stanna. Känner mig lite i chock då jag inte trodde det tagit sig!
En fråga bara: vi har använt glidmedel hela tiden förra veckan och nu läser jag något om att det försämrar spermiernas rörlighet, nu känner jag mig ytterst dum. Suck! Är detta sant?