• Linneisen

Bim Maj 2018

bluegrass skrev 2018-04-29 07:44:43 följande:

Härligt! Kör hårt :)!

Haha yes :D
  • Linneisen

Fortfarande positivt ältest nu ikväll. Om det är negativt imorgon, är det någon idé att ha sex då?

• Linneisen

Skulle ni säga att det är negativt ältest idag? Teststrecket är svagare än igår men kontrolltestet är ju bara halvt starkt så det är lite lurigt...
  • Linneisen
    Elsaida skrev 2018-04-30 10:12:39 följande:

Ja, jag skulle räkna detta som negativt :)

Jo jag med men blev lite osäker. Då skedde äl när jag trodde, igår kväll sent eller på natten :)
  • Linneisen
    Ejjami skrev 2018-04-30 11:52:17 följande:

Hej!

Detta är mitt första inlägg på familjeliv och jag hittade precis denna tråden. Vilken rolig tråd och jag vill gärna vara med här och heja på! Jag har BIM 9/5 och jag tänkte göra ett gravtest imorgon då jag är 10 dagar efter ÄL (Jag har 34-dagars-cykler). Lite tidigt kanske men jag känner mig gravid eventuellt skengravid. Vi har ett barn sedan innan som är snart 2 år. Detta är första cykeln vi försöker bli gravida. Att vara skengravid verkar va jättevanligt och jag tror att jag är det. Man kan väl inte ha sån tur att bli gravid på första försöket?

Hej! Roligt att du har hittat hit. Vad har du för symptom? :)
  • Linneisen
    CBF skrev 2018-04-30 16:30:08 följande:

Provade också idag och ser en liiiiten skugga som ett streck?! Eller är jag bara dum i huvudet haha? Jag önskar att jag hade provat imorse och inte nu på eftermiddagen! Hoppas ni alla får en trevlig valborg!

Jag ser en skugga! Hoppas det är positivt imorgon eller övermorgon!
  • Linneisen
    CBF skrev 2018-05-01 09:37:10 följande:

Många av oss hade rätt igår när skuggsträcket syntes! Att magkänslan kan ha så rätt!! Första försöket denna månad, nidblödning igår och bim i helgen! Trodde inte det skulle visas så tidigt!! Har suttit med glädjetårar, riktigt fulgråt.. hoppas den vill stanna kvar! Hur tusan ska jag kläcka detta för min sambo idag?! Någon som har en rolig idé?

Ååh grattis!!!
  • Linneisen
    Lindsey77 skrev 2018-05-01 08:16:18 följande:

Dag 23 idag. Fortfarande negativt ÄL test. Undrar ändå varför strecket kan vara så tydligt, jag brukar alltid få svaga streck. Jag har bara fått positivt en gång på ÄL test sticka. Annars svaga streck. När brukar ni andra ha den här styrkan på streck? När i cykeln?

Sådär starkt fick jag dagen innan det visade positivt. Kanske imorgon då! Håller tummarna!!

Tips, köp annat ältest? Något från apoteket?
  • Linneisen
    Imra skrev 2018-05-01 05:24:00 följande:

Godmorgon!

Ehm, jag tror jag plussade imorse :D

Grattis!!!
Svar på tråden Bim Maj 2018