Bim Maj 2018
Testet igår var positivt! Jag är gravid :D
Lägger till mig på plus-listan <3
BIM-lista
1/5 Jagvetdåinte
2/5, Theresu, puffen2009
3/5 Issari
5/5 niiskuneiti, theteacher
6/5 Paka, louisejohansson, Nicciz
7/5 maria1992, jennyek93
8/5 aleakim90, Zandylina, Sophie_A, Lilly2015
9/5 lottch3n, Ejjami
10/5 nooneyouknow
11/5 E88
12/5 Linneisen, missdalvik
12/5 pippispetra
13/5 Hepphopp
14/5 Alehed90
15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa, snorpan91
16/5 LovaViola Blåstjärna, missma01
17/5 Labellas
18/5 Greta88 ,systeryster33
19/5 Fruitloop
20/5 lyckligast80
21/5 Lunalove, Liten2018
22/5 MR8692, Saijda, Nilepile89, FrökenUtter, Esmes
24/5 Nicci91, Jefare1
25/5 lullis94
26/5 Norrlänska, Emhy89
27/5 Milian03
30/5 Ettlitetsyskon, bluegrass
31/5 sofiaaaaaa
Plus-listan
26/4 Fialotta8 bim -4
1/5 Imra (bim -2)
1/5 CBF bim - 4/5
1/5 Mih4 (på BIM)
2/5 Jeex (BIM 5/5)
2/5 storformatare (BIM+6)
3/5 Meemelie (BIM+1)
4/5 Sararebecca (BIM -3)
5/5 ansano91 (på BIM)
8/5 missdalvik (bim -4)
9/5 Linneisen (bim-3)
Vågar knappt hoppas efter tre missfall. Kan det vara något på gång? Ska hålla mig i några timmar nu och testa med annat märke...
Hoppas att det är positivt alltså :D
BIM +6 idag. Mensen har aldrig hoppat över men eftersom jag endast fått negativa test så tänkte jag att det kanske gjort det första gången nu. Senaste testet tog jag igår. Tredje dagen idag som jag tar äl-test, bara för att lite följa med vad det är som händer med min kropp. Två första dagarna syntes strecket knappt när det plötsligt idag är såhär. Kanske äl närmar sig nu då? Vet inte hur nära BIM nästa äl normalt kommer om den hoppar över. Någon som har erfarenhet? Min cykel ligger väldigt stadigt på 31 dagar.
Stort grattis!!! Hoppas det smittar av sig till oss andra..
Åh, grattis vad roligt!!
Grattis!
Testade. Neg grav test men lika starkt äl test. Konstigt..
Åhhh stoooort grattis:)
Grattis! Vilken dag var du på när du fick första svaga sträcken? <3 så spännd på att testa jag med!!
Hej!
Jag har varit inne och läst här men aldrig skrivit. Jag har BIM imorgon och kunde inte hålla mig från att testa idag.. fick detta resultatet och är nu osäker på hur jag ska tolka detta? Kan tillägga att testet togs på eftermiddagen..
kram och lycka till allihopa!!
Nc flyttade min bim till idag så gick upp imorse och tog ett test. Helt säker på att det skulle vara negativt då jag inte känt av någonting alls.. så tänkte bara invänta mensen idag. Så fick jag det här resultatet.. Vet inte om jag vågar tro på det här riktigt?
Okej så nu vågar jag tro att det faktiskt är sant! På första riktiga försöket! Är så lycklig :D
Plussade nog precis
BIM -3 eller -4 idag! Svagt men jag kan se det tydligt ändå.
Är i chock. Vaknade tidigt trots att jag inte behövde och tog ett test direkt. Vet inte om jag kan tro på det riktigt, men kroppen är i alla fall helt skakig för det var positivt!!! Första barnet och första försöket! Helt otroligt i min värld. Som jag längtat.
Hej på er här inne!
Jag hoppar in här om det är okej?
Jag o min man har två barn o vill nu så gärna ha ett litet knyte till. Längtan är stor
De andra gångerna har det fungerat utan problem men nu när vi försökt i 2år tog psyket stryk o vi sökte hjälp.
Det visade sig att jag av någon anledning inte får egna ägg. Så en behandling med Letrozol påbörjades.
Men det fungerade ändå inte.
Då visade det sig även att nu får jag ägg men hjälp av medicinen men det blir ingen lossning utan äggen växer o spricker.
Så denna cykel fick jag även ta en spruta som heter Ovitrelle o den gör så att äggen släpper.
Jag tog den 10/5 o dagen efter hade jag ägglossning.
BIM 24/5. Idag gjorde jag ett CB early som visade följande(bifogar bild)
Kommentera gärna vad ni ser, om det e ett streck i vardera ruta eller ser ni bara kontroll strecket?
Ha det bäst o lycka till nu alla
Jag trodde knappt det var möjligt. Att bli gravid tre ägglossningar i rad!! Fått missfall dec, mars & april.
Ok, vad är det som säger att det ska funka denna gång? Har fått svaga streck flera dagar, utvecklas inte graviditeten?
Det som är annorlunda denna gång är att jag ätit Glandin, samt att cykeln varit ca 15-20 dagar längre än vanligt (52 dagar!).