• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Tjackiiie

Hej ???? här är en till som plussat och är så överlycklig ???? vet dock inte vilken vecka jag är i då alla appar säger olika. Men min sista mensdag var den 29 april och skulle fått min mens den 24 maj. Så fortfarande väldigt tidigt men vi håller tummarna att de går vägen och så får vi se vad bm säger helt enkelt. Vi har en dotter som blir 5 nu i juni och vi bor i Skåne ???? kanske fler som gör? Skulle någon vilja lägga till mig i gruppen på fb så är min mejl tjackiiie@hotmail.com annars Jackie Hector. Så kul att följas åt ????????????

• Saima17
    Anonym (Mandy) skrev 2018-05-22 20:07:01 följande:

Hej,

Jag har också plussat och är beräknad 20 januari ???? Skulle gärna vilja gå med i fb-gruppen. Har skrivit till Iksnigel men inte fått något svar. Finns det nåt annat sätt att få komma med i gruppen?

finns en mindre grupp å.. skicka åt MrsJenka
  • Jeex
    Anonym (Mandy) skrev 2018-05-22 20:07:01 följande:

Hej,

Jag har också plussat och är beräknad 20 januari ???? Skulle gärna vilja gå med i fb-gruppen. Har skrivit till Iksnigel men inte fått något svar. Finns det nåt annat sätt att få komma med i gruppen?

Är med i gruppen och kan meddela att du vill gå med :)
  • Saima17
    Jefare1 skrev 2018-05-22 20:31:32 följande:
    Tråkigt med dåligt bemötande! Ska ju kännas lugnare efter ett besök. Jag bor som tur är i större stad så finns möjlighet att byta.
    visst jo ja kan fara in t en större stad..men iom att ja e skriven här så får ja int lika lätt åka dit.. men ja måst försöka slappna av t imorron nu..å hoppas på d bästa att hon har en bra da så att ja får byta t min bättre bm sen :) ja men eller hur..ja vet att hon ja får så e sååå bra å gullig :)
  • Saima17
    Tjackiiie skrev 2018-05-22 20:46:57 följande:

Hej ???? här är en till som plussat och är så överlycklig ???? vet dock inte vilken vecka jag är i då alla appar säger olika. Men min sista mensdag var den 29 april och skulle fått min mens den 24 maj. Så fortfarande väldigt tidigt men vi håller tummarna att de går vägen och så får vi se vad bm säger helt enkelt. Vi har en dotter som blir 5 nu i juni och vi bor i Skåne ???? kanske fler som gör? Skulle någon vilja lägga till mig i gruppen på fb så är min mejl [email protected] annars Jackie Hector. Så kul att följas åt ????????????

grattis..ja plussade 4 dagar före mens. har bf 24/1..hoppas på å få ett tidigare datum men d får ja veta mer imorron. ska på vul då :)
    d finns 2 grupper.. men skick åt MrsJenka så lägger hon till dj :)

• Anonym (Mandy)

Varför finns det två grupper? Går gärna med i någon/båda av dom så jag kan få följa andras resor ??

Ska skriva till MrsJenka ????

• Saima17
    Anonym (Mandy) skrev 2018-05-22 22:12:46 följande:

Varför finns det två grupper? Går gärna med i någon/båda av dom så jag kan få följa andras resor ??

Ska skriva till MrsJenka ????

d ha väl bara blivi så :) kan ju va bra om d blir jätte många i en grupp så kan d ju lätt bli rörigt p så.. själv e ja hellre me i en mindre grupp me kanske lite "bättre" kontakt sinsemellan.
  • Jejje93

Skitdag idag, är illamående som inni****** och trött så jag knappt kan stå på jobbet. :(
    Och igår sa pappan till barnet att han aldrig mer vill höra ifrån mig då han känner sig "pressad"

Svar på tråden BF Januari 2019