• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Aducia
    Crazzy skrev 2018-05-23 14:43:06 följande:

Och jag har startat en grupp för Sthlm med omnejd, bara att skicka er mail till mig i ett PM så bjuder jag in er på fb!

Min Stockholmsgrupp som jag hade med sonen har varit ovärderlig, vi är en grupp som setts ganska frekvent.

Hur bjuder man in med mail ? Startat en för Skåne!
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Crazzy
    Aducia skrev 2018-05-23 15:27:03 följande:

Hur bjuder man in med mail ? Startat en för Skåne!

Du måste sitta vid en dator, då är det bara att trycka på att du vill bjuda in så får du välja själv om du vill skriva in ett namn eller en mail!
  • Aducia
    Crazzy skrev 2018-05-23 15:37:47 följande:
    Du måste sitta vid en dator, då är det bara att trycka på att du vill bjuda in så får du välja själv om du vill skriva in ett namn eller en mail!
    Såg det nu :D Tack!
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Lovatic91

Hej. Någon som bor i söderort (Haninge) som vill följas åt och kanske ses under föräldraledigheten?

• Tjackiiie
    Lovatic91 skrev 2018-05-24 05:24:49 följande:

Hej. Någon som bor i söderort (Haninge) som vill följas åt och kanske ses under föräldraledigheten?

Kul att du är från Haninge, jag med men dock bor jag i Skåne sen 8 år tillbaka. Men åker upp titt son tätt och hälsar på vänner och familj :).
  • snippisen

Har också plussat! Är i vecka 5+3 kanske?!
    Har dock inte ett ända graviditetstecken! Med mina andra två har jag haft ett fruktansvärt illamående!
    Tog ett test när jag hade ett extremt sug på parmaskinka och Burger Kings cheeseburgare med hot cheesedip!
    Kanske borde kolla upp det där, det var ju ett superstarkt plus iaf!

• lovenoodle

Hej allihopa,
    Tyvärr blev det missfall även denna gång, i vecka 7+0. Jag började blöda dagen innan jag skulle på mitt första vul för att datera graviditeten och visste direkt att det rörde sig om ett missfall. Igår fick jag det bekräftat och det fanns ingenting kvar så kroppen hade redan tagit hand om allt. Eftersom jag fått två missfall på raken nu kommer vi vänta med att försöka igen åtminstone en mens emellan. Läkaren sa dock att det inte är något onormalt att få två missfall i rad och att eftersom jag verkar vara väldigt fertil och har ett barn sedan innan är detta bara otur och slump. Önskar er alla andra fortsatt lycka <3

Svar på tråden BF Januari 2019