• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Jejje93
    Vegas skrev 2018-05-28 06:33:36 följande:
    Testa att dricka mer vatten! Speciellt nu när det är så varmt. :)
    tror ej de e de för mig iallafall. Rädd att jag dricker för mycket, haha. Dricker typ 2-3 liter per dag. Törstig hela tiden haha.
  • Maramba
    Vegas skrev 2018-05-28 06:33:36 följande:

Testa att dricka mer vatten! Speciellt nu när det är så varmt. :)

Jag ska försöka med det. :)
  • Missma01

Är det någon som vet varför olika appar räknar olika  på vilken veckan och dag man är i fast man angett samma beräknade bf? NC säger att jag är i v 5+4 och preglife v5+2. Är det för att NC räknar från den dagen den angett min ägglossning och den andra från sista mensens första dag?

• iväntanpåbebis
    lksnigel skrev 2018-05-27 11:58:10 följande:

Jag har bjudit in er som sa att ni ville vara med i fb gruppen :) Vi har beslutat att stänga gruppen efter idag då de flesta ville ha en lite mindre grupp, så ni som vill vara med men som ännu inte skickat er mejladress, gör det idag! :) 

Hej!

Jag har skrivit ett antal gånger den senaste veckan att jag verkligen vill vara med i gruppen, men ändå inte blivit inbjuden. Så jag hoppas att du kan tumma på beslutet och lägga till mig idag ändå
    emmzyemmzy@hotmail.com
  • Johaseli
    iväntanpåbebis skrev 2018-05-28 10:58:44 följande:

Hej!

Jag har skrivit ett antal gånger den senaste veckan att jag verkligen vill vara med i gruppen, men ändå inte blivit inbjuden. Så jag hoppas att du kan tumma på beslutet och lägga till mig idag ändå

emmzyemmzy@hotmail.com

Samma här :( tror de är någon inställning på fb som jag inte hittar ?:(
  • emsii8

Vill också gärna vara med i fb gruppen.. har skrivit min mailadress.

• dottymika

Hej!

Jag joinar gärna erat fb-grupp om det finns plats för en till :)

Jag är gravid i v 7 (6+3) nu.

• dottymika

Hej!

• dottymika

Hej!

• dottymika

Hej!

Svar på tråden BF Januari 2019