• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Delilah2001
    Lucifer91 skrev 2018-05-31 18:43:14 följande:

Tjejer, läser att några varit på tidigt ul, typ v 7.. men när jag kontaktade laurenntii kliniken (stacning) så sa som att dom tidigast gjorde ul i V8 helst v 9.. hur ska jag gå tillväga? Är i v 6 (5+5) nu..

Jag vet bara kliniker som gör från vecka 8+0, tyvärr.

De gånger jag gjort ul tidigare än så har varit på gynakuten.
  • Vegas

Tjejer, läser att några varit på tidigt ul, typ v 7.. men när jag kontaktade laurenntii kliniken (stacning) så sa som att dom tidigast gjorde ul i V8 helst v 9.. hur ska jag gå tillväga? Är i v 6 (5+5) nu..

Hej! Den kliniken jag gjorde hos gör bara från v8+0. Jag gick in i ny vecka på helgen så jag fick göra ul 7+5.
  • Miicckkaann
    emsii8 skrev 2018-05-31 20:20:17 följande:

Ska vi starta en grupp på Facebook?

Ja, bra idé. Den andra verkar vara full så det skulle vara bra med en ny :)
  • Jejje93

Om det inte är att du blöder eller så, så vänta till vecka 9. Då kommer du se mer. Jag fick göra i vecka 6 och dom såg knappt någonting bara något som picka på där inne men hon kunde ej garantera att de va hjärtat till 100% så det gör en bara mer orolig.
  • Lucifer91

Tack alla fina för svar!

Idag är jag inte tuff alls! :| mår så fruktansvärt illa idag att jag inte kunde gå till jobb, köpte såna armband igår men de hjälper inget vidare.. tycker att jag testat de mesta, någon mer som är i min sits?

Går in i v7 imorgon..

• an8oben
    Lucifer91 skrev 2018-06-01 10:46:04 följande:

Tack alla fina för svar!

Idag är jag inte tuff alls! :| mår så fruktansvärt illa idag att jag inte kunde gå till jobb, köpte såna armband igår men de hjälper inget vidare.. tycker att jag testat de mesta, någon mer som är i min sits?

Går in i v7 imorgon..

Hej! Jag är i vecka 6+5 och mår nog lite som du, jag är supersugen på yoghurt, häller upp en jättetallrik! Äter en sked, hinner tänka att det inte var så himla gott, inte alls faktiskt!
    Sen efter en timme....åhh vad gott med ostbågar!
  • T90

Dålig matlust här... Enda jag vill ha är piggelin. Kan man leva på det? :)

• Lucifer91
    an8oben skrev 2018-06-01 11:30:29 följande:

Hej! Jag är i vecka 6+5 och mår nog lite som du, jag är supersugen på yoghurt, häller upp en jättetallrik! Äter en sked, hinner tänka att det inte var så himla gott, inte alls faktiskt!

Sen efter en timme....åhh vad gott med ostbågar!

Jag ska testa postafen idag faktiskt.. för detta är inget vidare, är dessutom så himla himla rädd för att kräka.. haha

Jag dricker just nu bara bubbelvatten och äter melon haha.

När ska du skriva in dig hos bm?
Svar på tråden BF Januari 2019