• SL185

BIM juni 2018

FrökenUtter skrev 2018-06-12 07:40:22 följande:

Grattis!!! Vilken bra tisdag :D

Taack!! Ja men verkligen, blev överlycklig <3
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-12 11:12:49 följande:

GRATTIS

Tack så jättemycket!! Hoppas att det smittar av sig nu <3 har längtat så mycket :(
  • SL185
    Vinter16 skrev 2018-06-12 11:51:23 följande:

Hej! Ikväll åker jag och sambon hem från en härlig vecka i Portugal. Vi har den senaste veckan haft sex varje dag och igår tog jag ett ägglossningstest som var positivt! :) idag har vi mycket att göra och vi orkar/hinner inte ha sex.

Räcker det med att vi haft sex en vecka eller bör vi ha sex idag eftersom jag fick utslag på testet igår? Vad tror ni :)

Va härligt med semester! Spermierna lever ett par dagar i kroppen men kör gärna på idag med om ni har möjlighet för att maxa chanserna:) men det kan ta sig utan den gången oxå! :)
  • SL185
    Iväntanpåtrean skrev 2018-06-12 13:56:20 följande:

Stort grattis!

Tack så jättemycket :)
  • SL185
    Iväntanpåtrean skrev 2018-06-12 14:01:44 följande:

Måste fråga, ni som känner av äl, känns det i ena eller båda äggstockarna då?

Jag har ju ätit Minipiller typ jämt så aldrig känt av äl då jag aldrig har någon.

I förrgår hade jag så nära positivt äl-test som det går att komma utan att vara positivt, i går var det mycket svagare så trodde jag missat/inte skulle få äl den här månaden. Så värker det och sticker i båda äggstockarna idag, och glad gubbe på testet.

Har tvillingar sen innan, men vågar inte hoppas på att ha sån tur att jag släpper två ägg då och då...

Jag kände bara på högersidan..men oftast kände hag ingenting alls typ. Mys på nu :)
  • SL185

Uppdaterar listan :)

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, E88

6/6 - 1995lj, johannastroberg

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87

11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter

18/6 - Zandylina, Jowian

20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina

21/6 IBS,penelope81, FGK

22/6 Lunalove, Sussovich

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015

PLUS-lista

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

1/6 Em88 (bim-3)

2/6 lottch3n (bim-2)

saknad dotter 25/3 - 28/3 09

7/6 anny1 (bim-3)

8/6 sycamore

8/6 Hepphopp (bim-1)

12/6 SL185 (bim-3)

• SL185
    babytjejen skrev 2018-06-12 17:28:58 följande:

Tog ett clearblue plus nu på eftermiddagen..bara hållt mig i en timme ca men ville mest göra mig av med testerna så man slipper se dom o kanske aldrig få använda dom på riktigt..

Visst är det så att man alltid kan ana var det lodrätta strecket ska vara? Tyckte mig ana något men kan absolut vara för att jag sååå gärna vill bli gravid...

Tog du den där man bara ser ett lodrätt streck om det är positivt o inget om det är negativt? Lägg upp en bild!! Hoppas hopppppas att du är gravid :) vore så kul!
  • SL185
    Verkliga skrev 2018-06-12 17:52:20 följande:

Fick ett fint positivt resultat på det digitala testet imorse! Så häftigt att se och vad spännande detta ska bli! BIM+3 idag men får nog räkna att plusset kom redan igår med tanke på hur det testet såg ut.

Håller tummarna för alla här i gruppen, och påminner igen om det som jag själv också behövde tänka på; att det inte behöver vara kört bara för att väldigt tidiga test är negativa! :)

Åh stort grattis :) vilken härlig tisdag för oss! Plussade oxå idag!
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-12 18:34:46 följande:

Nej,tog ett som ska bli ett plus...men är 99.9% säker på att det bara är jag som inbillar mig o att det jag anar bara är var strecket skulle varit om jag varit gravid...

Jaha okej! Men du, avvakta till torsdag o testa igen? Eller testa imorgon för du har bim snart. Det är skönt att få det svart på vitt ibland! Håller tummarna för positiva besked <3
  • SL185
    soffipropp1987 skrev 2018-06-12 18:50:25 följande:

Jag har nu haft ljusbruna flytningar i tre dagar (till och från när jag har torkat mig). Bim igår eller idag beroende på vilken app man kollar på. Vågar inte ta ett gravtest för jag är rädd det ska vara negativt. Har sprungit på toa som en galning idag dock (vilket också skulle kunna bero på att jag ?inväntar mensen?).

Ge mig lite pepp och utlåtanden! Ska jag testa idag ändå eller vänta till imorgon bitti? Någon som haft liknande med flytningarna?

Det kan ju vara spottings innans mens men vet inte om det håller på i dagar? Jag har det i typ en halv dag när jag väl får det. Jag tycker att du ska testa imorgon med morgonurin om du inte fått mens! Inte så många timmar kvar dit alls ;) håller tummarna för ett plus :)
Svar på tråden BIM juni 2018