BIM juni 2018
Grattis!!! Vilken bra tisdag :D
Grattis!!! Vilken bra tisdag :D
GRATTIS
Hej! Ikväll åker jag och sambon hem från en härlig vecka i Portugal. Vi har den senaste veckan haft sex varje dag och igår tog jag ett ägglossningstest som var positivt! :) idag har vi mycket att göra och vi orkar/hinner inte ha sex.
Räcker det med att vi haft sex en vecka eller bör vi ha sex idag eftersom jag fick utslag på testet igår? Vad tror ni :)
Stort grattis!
Måste fråga, ni som känner av äl, känns det i ena eller båda äggstockarna då?
Jag har ju ätit Minipiller typ jämt så aldrig känt av äl då jag aldrig har någon.
I förrgår hade jag så nära positivt äl-test som det går att komma utan att vara positivt, i går var det mycket svagare så trodde jag missat/inte skulle få äl den här månaden. Så värker det och sticker i båda äggstockarna idag, och glad gubbe på testet.
Har tvillingar sen innan, men vågar inte hoppas på att ha sån tur att jag släpper två ägg då och då...
Uppdaterar listan :)
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter
18/6 - Zandylina, Jowian
20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81, FGK
22/6 Lunalove, Sussovich
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
Tog ett clearblue plus nu på eftermiddagen..bara hållt mig i en timme ca men ville mest göra mig av med testerna så man slipper se dom o kanske aldrig få använda dom på riktigt..
Visst är det så att man alltid kan ana var det lodrätta strecket ska vara? Tyckte mig ana något men kan absolut vara för att jag sååå gärna vill bli gravid...
Fick ett fint positivt resultat på det digitala testet imorse! Så häftigt att se och vad spännande detta ska bli! BIM+3 idag men får nog räkna att plusset kom redan igår med tanke på hur det testet såg ut.
Håller tummarna för alla här i gruppen, och påminner igen om det som jag själv också behövde tänka på; att det inte behöver vara kört bara för att väldigt tidiga test är negativa! :)
Nej,tog ett som ska bli ett plus...men är 99.9% säker på att det bara är jag som inbillar mig o att det jag anar bara är var strecket skulle varit om jag varit gravid...
Jag har nu haft ljusbruna flytningar i tre dagar (till och från när jag har torkat mig). Bim igår eller idag beroende på vilken app man kollar på. Vågar inte ta ett gravtest för jag är rädd det ska vara negativt. Har sprungit på toa som en galning idag dock (vilket också skulle kunna bero på att jag ?inväntar mensen?).
Ge mig lite pepp och utlåtanden! Ska jag testa idag ändå eller vänta till imorgon bitti? Någon som haft liknande med flytningarna?