BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Ngn annan med liknande PMS-besvär?
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda, Issari
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz
3/8 - Udde
4/8 - sobika, Periksson90, Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
Känner ni något ägglossning + 5-6?
Alla symtom som avviker från det normala skulle jag vilja höra som ni känner såhär tidigt.
Vill så gärna ha +
Jag är i precis samma situation! Oxå 6 veckor sen jag slutade. Haft bruna flytningar i 2 veckor men inget mer. Mina ÄL-stickor visar svaga streck varje gång förutom igår lite starkare men idag svagare igen.
Jag trodde oxå kroppen skulle komma igång snabbt efter jag slutade med mina cerazette...:(
Hej!
Jag hoppar in här, är andra barnet som förhoppningsvis är på g.
Vet inte riktigt när jag har BIM men någon gång i börjanav aug. När dottern kom till visste jag med en gång att jag var gravid, och det känns samma nu.
Molvärk
Onda bröstvårtor
Trötthet ( kan ju vara pga värme såklart)
Känner mig liksom svullen
Håller tummarna för er alla! :)
Det kan säkert vara olika från gång till gång :) håller tummarna för ett plus! :D när har du bim?
Magknip och gaser även här. Bim 3/8.
Idag på eftermiddagen drabbades jag också av stora tröttheten som jag känner igen från tidigare graviditeter. Lade mig på soffan när barnen lekte och somnade bums. Brukar inte hända. Men känns lite väl tidigt att vara gravidtrött? Hoppas, hoppas.....
Magknip och gaser även här. Bim 3/8.
Idag på eftermiddagen drabbades jag också av stora tröttheten som jag känner igen från tidigare graviditeter. Lade mig på soffan när barnen lekte och somnade bums. Brukar inte hända. Men känns lite väl tidigt att vara gravidtrött? Hoppas, hoppas.....
Segt alltså... Har du testat att ta något för att få igång kroppen? Har googlat en massa o läst en massa här på fl men de flesta trådar handlar om åtgärder när man redan har en cykel, bara att den är för lång/kort/oregelbunden/osv. Har inte direkt hittat ngn åtgärd som man på egen hand kan ta till för att få igång det hela från första början. I så fall handlar trådarna om receptbelagda preparat som man fått utskrivet o det är ju tyvärr lång väntan dit...
Jag har hört att det kan ta upp emot ett år.. innan dess får man nog ingen hjälp. Några månader ska tydligen va ganska normalt. Men verkar som jag äntligen slutat att blöda dom äckliga ?flytningarna?.
Tror faktiskt inte man får nån hjälp nu för kroppen kan ta tid på sig tyvärr. Frustrerande.. jag hade planerat bli gravid senast i september så slutade därför innan midsommar.